Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

betal hva faen er det du snakker om , koster ikke noe og være medlem i statskirken , di har i vertfall aldrig sent meg regning :p

5611289[/snapback]

 

Jammen, det skal koste om en liten stund, vettu. Det er fordi staten har innsett at de bruker for masse penger på støtte til statskirka, hvor langt over halvparten av befolkningen står, men under halvparten av medlemmene er med fordi de er kristne. Kirka får masse pengestøtte pga medlemstallet, mens andre trossamfunn mde kun ordentlig religiøse medlemmer får lite statlig støtte.

 

De pengene som brukes på kirka, kan vel heller brukes til å gi meg skolebøker med alle sidene i og varm mat i storefri? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gikk hun derre Marita videre?

 

Er nemlig lokal kjendis :fun:

 

Vegard_: Fordi det er dyrt med stor :ermm:

5611739[/snapback]

 

Stort er ikke nødvendigvis dyrt. Kommer an på hvor mye som er der fra før av hvitevarer osv.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på en ting mens jeg var ute og måket snø (helvetes horesnø). Når jeg var liten var det morsomt å spørre noen «Bank eller butikk?», og om noen svarte bank skulle han/hun liksom få bank. Men dette visste jo alle, så de svarte butikk, hvorpå de får «Tissen din er lang som en trafikk» til svar.

 

Hvorfor det? Er jo ikke så dumt med en sånn tiss. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på en ting mens jeg var ute og måket snø (helvetes horesnø). Når jeg var liten var det morsomt å spørre noen «Bank eller butikk?», og om noen svarte bank skulle han/hun liksom få bank. Men dette visste jo alle, så de svarte butikk, hvorpå de får «Tissen din er lang som en trafikk» til svar.

 

Hvorfor det? Er jo ikke så dumt med en sånn tiss. :hmm:

5611829[/snapback]

 

Hvor lang er en trafikk, egentlig? :tease:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på en ting mens jeg var ute og måket snø (helvetes horesnø). Når jeg var liten var det morsomt å spørre noen «Bank eller butikk?», og om noen svarte bank skulle han/hun liksom få bank. Men dette visste jo alle, så de svarte butikk, hvorpå de får «Tissen din er lang som en trafikk» til svar.

 

Hvorfor det? Er jo ikke så dumt med en sånn tiss. :hmm:

5611829[/snapback]

Jeg tror vi har en kommende filosof på forumet, folkens.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha hybel, en liten hybel.

*Søker etter hybler*

5611712[/snapback]

 

hvorfor så liten? :p

5611730[/snapback]

Fordi det er koselig, en liten hybel med ett soverom, ett bad og en kombinert stue og kjøkken... :love:

 

Lite å holde styr på. Hvis jeg har overnattingsbesøk av det andre kjønnet... :whistle:

Lenke til kommentar
Fordi det er koselig, en liten hybel med ett soverom, ett bad og en kombinert stue og kjøkken... :love:

 

Lite å holde styr på. Hvis jeg har overnattingsbesøk av det andre kjønnet... :whistle:

5611915[/snapback]

 

Hvorfor eget soverom? Sofa teh win :cool:

Lenke til kommentar
Fordi det er koselig, en liten hybel med ett soverom, ett bad og en kombinert stue og kjøkken... :love:

 

Lite å holde styr på. Hvis jeg har overnattingsbesøk av det andre kjønnet... :whistle:

5611915[/snapback]

 

Hvorfor eget soverom? Sofa teh win :cool:

5611930[/snapback]

Næh. Må ha eget soverom med dobbelseng :cool:

Og sofa liten nok til at folk ikke kan sove skikkelig der :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på en ting mens jeg var ute og måket snø (helvetes horesnø). Når jeg var liten var det morsomt å spørre noen «Bank eller butikk?», og om noen svarte bank skulle han/hun liksom få bank. Men dette visste jo alle, så de svarte butikk, hvorpå de får «Tissen din er lang som en trafikk» til svar.

 

Hvorfor det? Er jo ikke så dumt med en sånn tiss. :hmm:

5611829[/snapback]

Den lille fettern min sier at jeg har kjempestor tiss. Hyggelig kar btw.

 

 

 

American Idol eier den norske.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...