b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jaja, på tide å legge seg under dyna med dama "and do my duty" Tyst på deg du...du har i allefall fast tillgang på Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 "Søteste HW pus" forlater nå forumet. Viss noen lurer, se i deppe tråden.... Hadebra, folkens. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 "Søteste HW pus" forlater nå forumet. Viss noen lurer, se i deppe tråden.... Hadebra, folkens. *vinke* Lykke til! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 *Gjøre som fredrikrb* Forresten - kaptein sabeltann, fredrikrb? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ahh, fin dag i dag Jeg og noen venninner var på Peppes i Lillestrøm før kampen i dag, og da var det en fiiin gutt som jeg fikk litt øye-kontakt med.. Et lite minus med han var at han var på date med ei annen jente, det så i hvertfall sånn ut, så jeg fikk liksom ikke flørtet så mye med han Fredrik: Kan komme og sove med deg i natt jeg, hvis det er ønskelig..? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) *Gjøre som fredrikrb* Forresten - kaptein sabeltann, fredrikrb? Hva med ham? Eline, jaa! *drømme seg bort* Endret 12. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 "Søteste HW pus" forlater nå forumet. Viss noen lurer, se i deppe tråden.... Hadebra, folkens. Jeg håper virkelig at du kødder. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Da var man kommet tilbake etter å ha vært en liten tur i Skien. Planlegger å sitte oppe litt i natt, om jeg orker, og designe litt. Forresten, B|Real: du har en linje mer enn tillatt i signaturen din. *vurdere å rapportere Biril.* Endret 12. juni 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) "Søteste HW pus" forlater nå forumet. Viss noen lurer, se i deppe tråden.... Hadebra, folkens. Jeg håper virkelig at du kødder. Jeg ville protestert med å forlate forumet. Det vil jeg anbefale deg. flodhest: Jeg kunne vartet deg opp! Endret 12. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ Zeh memmories Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg så etter deg fredrikrb, seriøst. Men du var nok ikke ute da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Da var man kommet tilbake etter å ha vært en liten tur i Skien. Planlegger å sitte oppe litt i natt, om jeg orker, og designe litt. Forresten, B|Real: du har en linje mer enn tillatt i signaturen din. *vurdere å rapportere Biril.* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ Zeh memmories Oi, så folk har forandret seg! Gamle bilder.. Det var jo snakk om nytt design og oppdatering av forumgalleriet i WDS en gang. Ble/blir det noe av? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg så etter deg fredrikrb, seriøst. Men du var nok ikke ute da. Kunne sendt PM ^^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 fredrikrb: Vi får ta det en annen gang. Er tross alt ikke så lang vei fra Larvik til Skien. B|real: Men, altså, who cares? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 fredrikrb: Vi får ta det en annen gang. Er tross alt ikke så lang vei fra Larvik til Skien. B|real: Men, altså, who cares? Jeg er ofte i Larvik på sommeren. Eller, var. Campingdrit suger hest. ^^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hihi, camping er vel ikke akkurat det som prioriteres høyest her heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Oi, så folk har forandret seg! Gamle bilder.. Det var jo snakk om nytt design og oppdatering av forumgalleriet i WDS en gang. Ble/blir det noe av? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=276401&st=100 Som sagt, hvis folk ønsker å lage noe slikt så er det bare å sette igang. Var ingen liksom som orket å ta tøylene helt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det var en mørkeblå Polo Ralph Lauren-jakke, ikke særlig spesielt. Hvorfor de tok den, vet ikke jeg... EDIT: Noe ala denne. http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family akkurat sånn blå jakke typen min har, bare at med rød hest og rød krage.. Så da burde han passe seg i Oslo så de ikke kommer og tar lommeboka, mobilen og rolexen. Da han fulgte meg til toget en gang i Oslo og han skulle gå alene tilbake la han igjen lommebok, mobil og klokken på hotellrommet. Tror det kan være lurt. Hvis jeg hadde blitt rana ville jeg seriøst bare git faen i tinga og bare brydd meg om å komme mest mulig uskadd fra det. Selv om jeg hadde hatt 10k i lommeboka lissom, jeg ville heller gitt de fra meg enn å bli f.eks. voldtatt. Penger og ting er bare materiale lissom.. Så nå at det var en side til i SO etter den posten jeg quota så håper ikke jeg ødelegger helt for et annet emne nå. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Haha! Kikka på bildene jeg tok om fredag, og fant bilder jeg ikke husker fant sted. Kamera blei forresten ødlagt senere på kvelden, da jeg tryna Hilsen fra bjaa!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg