Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har en morsom tendens til å synes at alle jentebildene her på forumet er stygge, AnAnAs. Sjalu? :p

5611342[/snapback]

Nei, synes mange jentene som blir postet er dritfine jeg. Snakket jo nettopp om hvor digg fru MILF var i sted jo. ;) Dessuten er jeg ikke misunnelig på jenter som har et totalt forskjellig utseende enn meg; sammenligner meg selv bare med folk som ligner til en viss grad, men jeg er ikke særlig sjalu av meg, bare ærlig.

Lenke til kommentar
Hva var  :dribble: med henne? Det blonde håret?  :p

 

Tydeligvis har vi forskjellig smak, liker ikke jenter med naglebånd, svart neglelakk osv  :thumbdown:

5611276[/snapback]

Jenter blir ikke mindre pene av naglebånd og neglelakk. Hvis hun farget håret svart og fikk hull i nesen, da hadde jeg skjønt det, men sånne småting endrer ikke at hun er en søtnos.

Lenke til kommentar
Hva var  :dribble: med henne? Det blonde håret?  :p

 

Tydeligvis har vi forskjellig smak, liker ikke jenter med naglebånd, svart neglelakk osv  :thumbdown:

5611276[/snapback]

Jenter blir ikke mindre pene av naglebånd og neglelakk. Hvis hun farget håret svart og fikk hull i nesen, da hadde jeg skjønt det, men sånne småting endrer ikke at hun er en søtnos.

5611393[/snapback]

"Ekke 'u bifil 'a lizzom?"

 

*Føle seg slem*

Lenke til kommentar
Nei, synes mange jentene som blir postet er dritfine jeg. Snakket jo nettopp om hvor digg fru MILF var i sted jo.

5611352[/snapback]

Det er det jeg ikke skjønner helt. Ingen reagerer om jenter kommenterer utseendet til andre jenter, men om gutter kommenterer utseendet til andre gutter, derimot... :hmm: Hvorfor skulle det være så forskjellig?

5611398[/snapback]

 

alle jenter er naturlig bi , helt akseptabelt ;)

gutter derimot da er det noe annet :tease:

 

ser ikke noe galt med at gutter kan kommentere om andre gutter , ikke sant steffyboy ( btw hadde ikke du en kul rød avatar ting før ?? )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...