Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offfh , skal på konf undervisning  2 timer nå :(

5610685[/snapback]

Dakkars, sånt suger heftig. Du får bare prøve og se for deg alle pengene du kommer til å sitte igjen med etter konfirmasjonen ;)

Hippie-Erlend: LoL :!: :p

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Konf undervisning suger :w00t:

Jeg er ferdig for året, har bare kirkekaffen igjen ^__^

5610715[/snapback]

Hvorfor orker folk og konfe seg kirkelig? :eek:

5610780[/snapback]

Tradisjonskristne foreldre :roll: kunne sett langt etter konfepenger om eg ikke konfet meg i kirken!

Lenke til kommentar
Betyr dette at jeg er respektert? Eller er jeg fortsatt en liten fjortis dritt som spammer ned forumet?

*drømme seg bort*

5606876[/snapback]

du bare spammer , akkurat som meg : p

åååå eg leeer..

http://astro1.customer.netspace.net.au/orly.swf

5607099[/snapback]

LoL den var bra da ... :ermm:

Utrolig mye møkk som har dratt seg til OT-Baren.... :wow:

5607782[/snapback]

har det noen gang vært bedre da , har vell egntilg vært mye søppel , er bare letter og akseptere det fra di som har vært her en stund ;)

Pokker til mye flaming og drit dere skal poste når jeg er borte da..

5608449[/snapback]

når katten er borte ... osv osv

Lenke til kommentar

Var faktisk positivt innstilt til konfirmasjon i begynnelsen..men da en gammel prest begynnte å legge ut om at vi var født med en arvesynd og hadde noe vondt i oss fra fødselen av og at det nå lakk dritt ut av oss som i ett avløpsrør så..neh. Kristendom var ikke noe for meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

HEhe, jeg er heller ikke døpt, så det er en av grunnene til at det ble borgelig på meg :fun:

Penger bryr jeg meg ikke noe særlig om, men har hatt lyst til å konfirmeres borgelig så jeg ikke konfirmeres kristelig, vil bare understreke at jeg ved "voksen" alder har bestemt meg for hvilken livsretning jeg står i :fun:

Lenke til kommentar
HEhe, jeg er heller ikke døpt, så det er en av grunnene til at det ble borgelig på meg :fun:

Penger bryr jeg meg ikke noe særlig om, men har hatt lyst til å konfirmeres borgelig så jeg ikke konfirmeres kristelig, vil bare understreke at jeg ved "voksen" alder har bestemt meg for hvilken livsretning jeg står i :fun:

5610847[/snapback]

Droppa hele driten jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg konfirmerer meg kirkelig p.g.a familien, samme som Seether kunne sett langt etter penga :roll:

Skal uansett melde meg ut av statskirka neste år, må jo betale da :ermm:

Hadde egentlig lyst til og konfirmere meg borgelig, men det hadde bare vært jeg, resten av klassen valgte kirkelig. Dessuten er det tradisjon og konfirmeres kirkelig. Hvis du ikke tar kirkelig, får du ikke konfirmeres i det hele tatt :thumbdown:

Har uansett ikke noe problem med det, presten er ganske grei, virker som at han på en måte er "redd" oss. Han har trukket seg tilbake i en time elns. Sikkert fordi vi ikke hørte etter :whistle:

Det mystiske med tilbaketrekninga hans var at samtidig som han forsvant, forsvant også ei jente.

Lenke til kommentar

En "venn" av meg er så idiot. Tror han er best i verden og hater fjortisser mens egentlig er han en liten fjortiss selv. Klager på at jeg ikke har et liv fordi jeg tilbringer mye tid på å lese i forumer og se film. Selv spiller han bare cs og fester en gang i helga.

Impetus // Lungebetennelse >_< sier:

hva er det du vil fram til?

-HellBoY- sier:

att du er tard, og att du må vekse fra datan å få ett liv, og att du må slutte å waste tia di på å poste forum å gjöre noe !

er ikke bedre å spille

-HellBoY- sier:

JOJOJO :"""""sipgfsduog

jaja vi har forskjellige interesser da vettu

-HellBoY- sier:

jau, noen har ett brukbart liv, andre itte

mm

hvorfor er ditt liv mer "brukbart" da?

-HellBoY- sier:

LOL

svar da?

-HellBoY- sier:

itte noe vits å svare på engang !

du har ikkeno argument

Lenke til kommentar
Hadde egentlig lyst til og konfirmere meg borgelig, men det hadde bare vært jeg, resten av klassen valgte kirkelig. Dessuten er det tradisjon og konfirmeres kirkelig. Hvis du ikke tar kirkelig, får du ikke konfirmeres i det hele tatt :thumbdown:

5610909[/snapback]

Jeg er den første i slekta mi som bryter den generasjonen med kirkelig, og konfirmerer meg borgelig.

Mange som ble lettere skuffet, men det går seg til. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...