Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet en flott måte til juksing på prøver :D (Forutsetter at man har iPod)

 

Skriv inn alt infoen du tror du kan komme til å trenge i et .txt dokument, legg det i "Notes" mappa på iPoden og les det under prøven :p

 

Shikaru: Hvem i faen runker på skolen :yuck: Han må ha problemer :no:

 

Vi har forresten hjemmekino anlegg på skolen som vi kan låne 24/7/365 :w00t: + micro, skolekjøkken osv.

 

Kewlt på landet :w00t:

Lenke til kommentar
Vi har forresten hjemmekino anlegg på skolen som vi kan låne 24/7/365 :w00t: + micro, skolekjøkken osv.

5606332[/snapback]

 

Lucky bastards...

 

Skolen vår hadde et par millioner i underskudd sist år.. Lurer på om Devold har tatt affære :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har funnet en flott måte til juksing på prøver :D (Forutsetter at man har iPod)

 

Skriv inn alt infoen du tror du kan komme til å trenge i et .txt dokument, legg det i "Notes" mappa på iPoden og les det under prøven :p

5606332[/snapback]

Uhm. Hvorfor ikke bare ta opp alle svarene og sette det på repeat under prøven?

 

Det har blitt en klassiker her omkring.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jeg har funnet en flott måte til juksing på prøver :D (Forutsetter at man har iPod)

 

Skriv inn alt infoen du tror du kan komme til å trenge i et .txt dokument, legg det i "Notes" mappa på iPoden og les det under prøven :p

5606332[/snapback]

Uhm. Hvorfor ikke bare ta opp alle svarene og sette det på repeat under prøven?

5606392[/snapback]

testet den, langt hår ftw! virker faktisk ekstremt bra, synd jeg ikke trengte det da. *takke min fotografiske hukommelse*

Lenke til kommentar

Jeg har aldri juksa :tease:

 

Av en eller annen grunn svika iPoden akkurat under prøven, og funka rett etter på :huh:

 

Vegard_: Mesteparten av tingen har vi skaffa selv da, bl.a hjemmekinoen betalte vi halvparten av, og microen, sofaen og stereo anlegget har vi også kjøpt selv. Hmm, vi har faktisk kjøleskap også :w00t:

Forresten, Devold? Hun var da forsvarsminster?

Lenke til kommentar

Shikaru: Det går fra en felleskasse alle elevene på ungdomskolen tjener inn penger til. F.eks kantine, div. elevbedrifter ;) Jauda, det er jo surt og se at de tingen vi har spart opp til går videre i generasjoner, men sånn har det vært hele tiden :)

 

Bundy: It was the faith :ohmy:

 

Seether: Vi har faktisk tenkt på og brenne opp pæra i projektoren og sprenge høytalerne på stereoen og hjemmekinoen :w00t:

 

Det er forøvrig slutt med valgfag fra og med neste år :( Ekstra grunn til å gjøre det, er bare drittunger som kommer opp neste år :mad: Blant annet min og halve klassens søsken :thumbdown: De skal jekkes på plass ja :whistle:

 

Det er forøvrig en positiv ting med at vi får søsknene våre opp neste år, VI ER RUSS DA!

 

Jepp, på landet har man russ i 10ende :w00t:

Lenke til kommentar

Skal fortelle dere om verksted læreren våres.

Han er over 50 år. Kanskje godt over. Husker ikke helt.

 

Han kommer ofte med dette innspillet:

"Da jeg var noen år yngre, omtrent på dåkas alder...*noe babbel*"

 

Så er han så utrulig morsom.

Noen som har laget fjører før? Med dreiebenk?

 

Vell, man tar en stålpinne (sylinderformet) og laget er 3mm hull gjennom den. Så lager i vi plankebiter som vi fester i dreiebenk. På sleiden. Så er det bare til å starte

 

Læreren står sa langt vekke han kan, så han akkurat når startspaken.

 

Og når han skal sette dreiebenken i "fri" så festet blir løst så vrir han på bryteren og går fort vekk og gjømmer seg :tease:

"Farligt dette her"

 

 

"Åkrabu!" hihihi, han er ikke glad i dem, spesielt en... Haha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...