Backspace_89 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 vi kan spise og drikke som vi vil i timene vi... går på Gk allmen, men på ungdomsskolen var de skikkelig strenge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vi kan vel spise som vi vil i timene. Bare helst ikke i tegnetimene. ( om vi holdet på med no ferdig prosjekt da ) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vi har ikke lov til å høre på musikk i timene fordi noen snek seg til å spille inn pensum en gang under en prøve. Hvordan er reglene hos dere? Btw, brus midt i uka? ( ) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har funnet en flott måte til juksing på prøver (Forutsetter at man har iPod) Skriv inn alt infoen du tror du kan komme til å trenge i et .txt dokument, legg det i "Notes" mappa på iPoden og les det under prøven Shikaru: Hvem i faen runker på skolen :yuck: Han må ha problemer Vi har forresten hjemmekino anlegg på skolen som vi kan låne 24/7/365 + micro, skolekjøkken osv. Kewlt på landet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvorfor i all verden skal du jukse Zappza? Hva lærer du av det? Ingen verdens ting skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vi har forresten hjemmekino anlegg på skolen som vi kan låne 24/7/365 + micro, skolekjøkken osv. 5606332[/snapback] Lucky bastards... Skolen vår hadde et par millioner i underskudd sist år.. Lurer på om Devold har tatt affære Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg har funnet en flott måte til juksing på prøver (Forutsetter at man har iPod) Skriv inn alt infoen du tror du kan komme til å trenge i et .txt dokument, legg det i "Notes" mappa på iPoden og les det under prøven 5606332[/snapback] Uhm. Hvorfor ikke bare ta opp alle svarene og sette det på repeat under prøven? Det har blitt en klassiker her omkring. Endret 14. februar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har funnet en flott måte til juksing på prøver (Forutsetter at man har iPod) Skriv inn alt infoen du tror du kan komme til å trenge i et .txt dokument, legg det i "Notes" mappa på iPoden og les det under prøven 5606332[/snapback] Uhm. Hvorfor ikke bare ta opp alle svarene og sette det på repeat under prøven? 5606392[/snapback] testet den, langt hår ftw! virker faktisk ekstremt bra, synd jeg ikke trengte det da. *takke min fotografiske hukommelse* Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har aldri juksa Av en eller annen grunn svika iPoden akkurat under prøven, og funka rett etter på Vegard_: Mesteparten av tingen har vi skaffa selv da, bl.a hjemmekinoen betalte vi halvparten av, og microen, sofaen og stereo anlegget har vi også kjøpt selv. Hmm, vi har faktisk kjøleskap også Forresten, Devold? Hun var da forsvarsminster? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 så dere har betalt for kjøleskap og alt det der? Hva med når dere går ut av skolen da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 men det har da ikke noe å si om dere hører på det i vanlige timer ?! !? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Smasher det slik at ingen andre får glede av det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har aldri juksa Av en eller annen grunn svika iPoden akkurat under prøven, og funka rett etter på 5606450[/snapback] Karma! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Shikaru: Det går fra en felleskasse alle elevene på ungdomskolen tjener inn penger til. F.eks kantine, div. elevbedrifter Jauda, det er jo surt og se at de tingen vi har spart opp til går videre i generasjoner, men sånn har det vært hele tiden Bundy: It was the faith Seether: Vi har faktisk tenkt på og brenne opp pæra i projektoren og sprenge høytalerne på stereoen og hjemmekinoen Det er forøvrig slutt med valgfag fra og med neste år Ekstra grunn til å gjøre det, er bare drittunger som kommer opp neste år Blant annet min og halve klassens søsken De skal jekkes på plass ja Det er forøvrig en positiv ting med at vi får søsknene våre opp neste år, VI ER RUSS DA! Jepp, på landet har man russ i 10ende Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 5606520[/snapback] Lenge siden jeg har sett så mange smilies i ett innlegg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du er jo ikke ordentlig russ når man går i 10ende klasse. Ikke kan dere kjøre bil, ikke kan dere drikke lovlig. kanskje et par folk har fått seg moped. Dere kan rett og slett ikke kalle det for russ. Jeg ville heller sagt noe som at dere var litt opprørere Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 I russetida mi kjørte jeg med en rød PX!! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Øy, jeg skriver de inn selv! Dessuten så skrev jeg masse tenk *furte* Var bare 9 uansett, og ikke en smiley ble brukt to ganger Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal fortelle dere om verksted læreren våres. Han er over 50 år. Kanskje godt over. Husker ikke helt. Han kommer ofte med dette innspillet: "Da jeg var noen år yngre, omtrent på dåkas alder...*noe babbel*" Så er han så utrulig morsom. Noen som har laget fjører før? Med dreiebenk? Vell, man tar en stålpinne (sylinderformet) og laget er 3mm hull gjennom den. Så lager i vi plankebiter som vi fester i dreiebenk. På sleiden. Så er det bare til å starte Læreren står sa langt vekke han kan, så han akkurat når startspaken. Og når han skal sette dreiebenken i "fri" så festet blir løst så vrir han på bryteren og går fort vekk og gjømmer seg "Farligt dette her" "Åkrabu!" hihihi, han er ikke glad i dem, spesielt en... Haha. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Syns synd på moderatorene i dag, de har masse rare poster og stenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg