Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Skulle hatt kamera nå, og tatt bilde av hvor jøvlig pulten ser ut. Er sånn 2 meter langt, og en meter brei, og alt er fullt :p

 

5 store glass. 3 kartonger med litago melk. En stor karton sjokomelk. en ritz pakke. 4

middagstallekner.

En sånn halvfull stor pose med putetskruer, og en tom pakke gammeldavs fleskesvor. og 2 muffins pakker.

Og en tom lypsyl pakke.

brukt papir(til og tørle seg rundt kjeften med, og nei, ikke noe med sex og gjøre) Og det er bare søppelet.

5605661[/snapback]

 

 

er ikke ille før du plages med og finne plata på pulten , sånn som jeg har det til tider , sist jeg rydda var deg 20 tomme røykpakker her , noen tomme flasker , alle regningen jeg har betalt det sist halve året , 3 spindler med cdplater . tomme snopeposer , to stufulle askebegre , sneiper som det ikke har vært plass til i askebegeret , penner ligthere rullepapir , så ferdig rullings papir ( winnertip) esker til div data utstyr OSV OSV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, nå stikker jeg.

 

Skal bake marsipan kake :dribble:

 

Er det lov og spise kake på skolen? Tenker da på søtsak forbudet.

5605733[/snapback]

Hva? Vi har lovt til å ete hva vi vil på skolen :woot:

Untagen i timen. Da har vi bare lov å drikke vann. Noen lærere tillater kaffi :wee:

5605753[/snapback]

Zappza har søysakerforbud, han går vel på barneskolen :hmm: Du er 12 ja?

Lenke til kommentar
Jaja, nå stikker jeg.

 

Skal bake marsipan kake :dribble:

 

Er det lov og spise kake på skolen? Tenker da på søtsak forbudet.

5605733[/snapback]

Hva? Vi har lovt til å ete hva vi vil på skolen :woot:

Untagen i timen. Da har vi bare lov å drikke vann. Noen lærere tillater kaffi :wee:

5605753[/snapback]

Zappza har søysakerforbud, han går vel på barneskolen :hmm: Du er 12 ja?

5605999[/snapback]

 

 

sist jeg gikk på skole kunne jeg spise hva jeg vill når jeg ville , så lenge det ikke støyet eller plagde andre elever

Lenke til kommentar
Vi fikk ikke lov til å ha cola i timene vi heller :p Eller drikke generelt. Men det var jo i krigens dager

5606028[/snapback]

Vi får lov til å drikke ved vasken. Og heldig som jeg er sitter jeg rett ved vasken. Det tolker jeg som at jeg kan drikke ved pulten.

5606039[/snapback]

top 300 i nations *herje*

-----------------

Tror det kanskje er film på gang jeg. le poff

Lenke til kommentar

Ikke lov å drikke cola i timene? vi får lov til å runke vi :hmm:

 

 

Men samme faen, viss noen ser en colaflaske på skolen vår forsvinner den tror jeg, bortsett i fra frimenutta, da driter de i i det, er bare looserene på skolen som stikker ned å kjøper brus, og ingen av lærerene vil ta i noe som de har vert borti :cool:

Lenke til kommentar
Ikke lov å drikke cola i timene? vi får lov til å runke vi  :hmm:

5606155[/snapback]

Vi får egentlig ikke lov, men om vi gjemmer oss under pultene ser ikke læreren det.

5606167[/snapback]

 

I klassen til ene kompisen min ( når han gikk på undomskolen ) runka i timen. Omtrent alle visste om det.

Han ene klarte å søle masse på buksa osv fortalte de :sick:

Han gjorde det mens han så på ei jente i klassen, og hu visste om det :dontgetit:

Hu er ikke direkte fin heller :p ( hu går samma linje som meg. er i samma mattetime som hu )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...