Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skulle hatt kamera nå, og tatt bilde av hvor jøvlig pulten ser ut. Er sånn 2 meter langt, og en meter brei, og alt er fullt :p

5 store glass. 3 kartonger med litago melk. En stor karton sjokomelk. en ritz pakke. 4

middagstallekner.

En sånn halvfull stor pose med putetskruer, og en tom pakke gammeldavs fleskesvor. og 2 muffins pakker.

Og en tom lypsyl pakke.

brukt papir(til og tørle seg rundt kjeften med, og nei, ikke noe med sex og gjøre) Og det er bare søppelet.

5605661[/snapback]

er ikke ille før du plages med og finne plata på pulten , sånn som jeg har det til tider , sist jeg rydda var deg 20 tomme røykpakker her , noen tomme flasker , alle regningen jeg har betalt det sist halve året , 3 spindler med cdplater . tomme snopeposer , to stufulle askebegre , sneiper som det ikke har vært plass til i askebegeret , penner ligthere rullepapir , så ferdig rullings papir ( winnertip) esker til div data utstyr OSV OSV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, nå stikker jeg.

Skal bake marsipan kake :dribble:

Er det lov og spise kake på skolen? Tenker da på søtsak forbudet.

5605733[/snapback]

Hva? Vi har lovt til å ete hva vi vil på skolen :woot:

Untagen i timen. Da har vi bare lov å drikke vann. Noen lærere tillater kaffi :wee:

5605753[/snapback]

Zappza har søysakerforbud, han går vel på barneskolen :hmm: Du er 12 ja?

Lenke til kommentar
Jaja, nå stikker jeg.

Skal bake marsipan kake :dribble:

Er det lov og spise kake på skolen? Tenker da på søtsak forbudet.

5605733[/snapback]

Hva? Vi har lovt til å ete hva vi vil på skolen :woot:

Untagen i timen. Da har vi bare lov å drikke vann. Noen lærere tillater kaffi :wee:

5605753[/snapback]

Zappza har søysakerforbud, han går vel på barneskolen :hmm: Du er 12 ja?

5605999[/snapback]

sist jeg gikk på skole kunne jeg spise hva jeg vill når jeg ville , så lenge det ikke støyet eller plagde andre elever

Lenke til kommentar
Vi fikk ikke lov til å ha cola i timene vi heller :p Eller drikke generelt. Men det var jo i krigens dager

5606028[/snapback]

Vi får lov til å drikke ved vasken. Og heldig som jeg er sitter jeg rett ved vasken. Det tolker jeg som at jeg kan drikke ved pulten.

Lenke til kommentar
Vi fikk ikke lov til å ha cola i timene vi heller :p Eller drikke generelt. Men det var jo i krigens dager

5606028[/snapback]

Vi får lov til å drikke ved vasken. Og heldig som jeg er sitter jeg rett ved vasken. Det tolker jeg som at jeg kan drikke ved pulten.

5606039[/snapback]

top 300 i nations *herje*

-----------------

Tror det kanskje er film på gang jeg. le poff

Lenke til kommentar

5606028[/snapback]

Hæhæ... Siden vi er idrettsklassen får vi lov til å drikke i timene. Dog bare vann eller andre ting som ikke kan betegnes som brus el.

Lenke til kommentar

Ikke lov å drikke cola i timene? vi får lov til å runke vi :hmm:

Men samme faen, viss noen ser en colaflaske på skolen vår forsvinner den tror jeg, bortsett i fra frimenutta, da driter de i i det, er bare looserene på skolen som stikker ned å kjøper brus, og ingen av lærerene vil ta i noe som de har vert borti :cool:

Lenke til kommentar
Ikke lov å drikke cola i timene? vi får lov til å runke vi  :hmm:

5606155[/snapback]

Vi får egentlig ikke lov, men om vi gjemmer oss under pultene ser ikke læreren det.

5606167[/snapback]

I klassen til ene kompisen min ( når han gikk på undomskolen ) runka i timen. Omtrent alle visste om det.

Han ene klarte å søle masse på buksa osv fortalte de :sick:

Han gjorde det mens han så på ei jente i klassen, og hu visste om det :dontgetit:

Hu er ikke direkte fin heller :p ( hu går samma linje som meg. er i samma mattetime som hu )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...