Ø.B. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjøpte heroes 3 complete med expansions til 99 kr på elkjøp i stad. Gode minner det gitt. Også tok jeg uten tusen ekstra tilfelle jeg plutselig får lyst på 10 burgermenyer i natt Men jeg drikker fanta free da, er unnskyldt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Kjøpte heroes 3 complete med expansions til 99 kr på elkjøp i stad. Gode minner det gitt. Også tok jeg uten tusen ekstra tilfelle jeg plutselig får lyst på 10 burgermenyer i natt Men jeg drikker fanta free da, er unnskyldt. 5603510[/snapback] hvor har du penger fra til å leve av burgere hele tiden ? O_O Endret 14. februar 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) omfg forbanna feil knapp kom i veien Endret 14. februar 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjøpte heroes 3 complete med expansions til 99 kr på elkjøp i stad. Gode minner det gitt. Også tok jeg uten tusen ekstra tilfelle jeg plutselig får lyst på 10 burgermenyer i natt Men jeg drikker fanta free da, er unnskyldt. 5603510[/snapback] hvor har du penger fra til å leve av burgere hele tiden ? O_O 5603527[/snapback] ser på betjeningen med dådyrøyne selvfølgelig Alt gratis Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Til alle dere slitere som skal på skolen i morgen. Ikke tenk på at jeg sover søtt i min varme seng mens dere kravler gjennom snøen til skolen og at jeg sannsynligvis sitter å slapper av mens du manisk noterer fra tavla. Ha en jævla god onsdag! Elsker fri. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Satan, tidenes time hos tannlegen. Borret/slipte vekk to fortenner og satte på midlertidige plasttenne. AU AU AU! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Til alle dere slitere som skal på skolen i morgen. Ikke tenk på at jeg sover søtt i min varme seng mens dere kravler gjennom snøen til skolen og at jeg sannsynligvis sitter å slapper av mens du manisk noterer fra tavla. Ha en jævla god onsdag! Elsker fri. 5603562[/snapback] Mediefag. Animasjonsfilm. Bare sov. ^^ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fredrikrb, jeg snakker til de som går på ''ordentlig'' skole Latsabb Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hater økonomi læreren vår! Det eg øvde på bestemte han seg for å droppe helt fra prøven.. Fant ut at der er rektoren på skolen min som har psykologi faget. Det ble derfor umiddelbart strøket av listen. Rettslære høres nesten litt artig ut, men kan ha hatt noe med den blodige spark-med-skøyte-i-tryne historien læreren fortalte Uansett. Happy Valentines day til alle sammen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Satan, tidenes time hos tannlegen. Borret/slipte vekk to fortenner og satte på midlertidige plasttenne. AU AU AU! 5603568[/snapback] OT: Hva var grunnen til den drastiske tannlegetimen? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Satan, tidenes time hos tannlegen. Borret/slipte vekk to fortenner og satte på midlertidige plasttenne. AU AU AU! 5603568[/snapback] Noe a la The Dentist? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fredrikrb, jeg snakker til de som går på ''ordentlig'' skole Latsabb 5603604[/snapback] Ordentlig skole? Mener du slik der man bare sitter i et klasserom med teoretiske fag om alt og ingenting, og ikke får noen form for yrkesrettet utdanning? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ingen gratulasjoner over PM? Skuffende. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Alle har vel gått på den derre bildet man skal se på og plutselig kommer det opp en monster med et jækla hyl. Her er reaksjonen til en unge som blir lurt. HAHaha! http://www.youtube.com/watch?v=kKGxaol4qws :!: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dagens tips: Ikke hopp på tynn is. Hele meg plumpa utti. Våt mobil(saltvann). Tilogmed hode under vann edit: strakk armene over vannet, så ble redda. Svir i øynene gjør det også, selvom jeg har dusja. 5602697[/snapback] Haha! Våt mobil? Den kjenner jeg til Hey all, back from school. Fikk kjeft av kantinedamen idag."Deg igjen? Er det Cola du skal ha? Hvorfor ikke melk, for en gangs skyld?" Jeg visste ikke hva jeg skulle si, jeg. =/ 5603366[/snapback] Hihi. Kassadamen på Narvesen vet hvem jeg er "Hvorfor går du alltid rundt med den dere dingsen i munnen?" Kassadamen i kantinen: "Heisann, skal du mat i dag og?" Biblotekaren på skolen: "Unnskyld damer, nå var det Anders sin tur" Dette har kun skjedd én gang på Spar, og da var det en ung jente bak kassa som mente at jeg ikke kunne kjøpe ingefærøl fordi jeg ikke var gammel nok. 5603473[/snapback] Hun gjorde deg en tjeneste, ingefærøl er ikke godt 5603494[/snapback] JO!!! Satan, tidenes time hos tannlegen. Borret/slipte vekk to fortenner og satte på midlertidige plasttenne. AU AU AU! 5603568[/snapback] Hvorfor? Oi Jeg skulle til tannlegen i dag jeg Den glemte jeg. Faen heller, valentine day i dag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Oi Jeg skulle til tannlegen i dag jeg Den glemte jeg. 5603698[/snapback] Ånei. Gratis tannlege. Forferdelige greier Lenke til kommentar
Eline Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Makan! Håper du oppførte deg anstendig rundt all denne billige alkoholen? 5600731[/snapback] Seff Jeg oppfører meg da alltid anstendig rundt alkohol, billig eller ikke billig Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Oi Jeg skulle til tannlegen i dag jeg Den glemte jeg. 5603698[/snapback] Ånei. Gratis tannlege. Forferdelige greier 5603719[/snapback] Gratis? Er tannlegen min gratis? Glad jeg ikke gikk, har dårlig efaring med utenlandske tannleger Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Gratis? Er tannlegen min gratis?Glad jeg ikke gikk, har dårlig efaring med utenlandske tannleger 5603756[/snapback] Du har gratis tannlegeordning til du er 18. Men jeg forstår jo at å benytte deg av slikt er bare dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg