Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og her har vi grunnen til at Joachim ikke får gå alene ved Jernbanetorvet...

 

Ca klokken 21 ble en venn av meg brutalt ranet av en gjeng på fem utlendinger. De stakk av med lommebok, mobil, klokken og jakken hans. I underkant av et utbytte på svimlende 20 000 - selvom de ikke vil få i nærheten av noe sånt ut av det. Det er helt for jævlig at sunn og frisk ungdom ikke kan være trygge i sin egen by.

 

Her kommer han hjem med toget fra Tønsberg, og det er det som venter ham. Det er ikke akkurat nå han kommer til å rope "ja til innvandrere" og gi av sin overflod til dem. Og jeg blir ikke oppmuntret til det heller. Et eller annet slår alvorlig feil i integreringen av disse Menneskene. Og kjenner vi politiet rett, gjør de ingen verdens ting.

 

Det er det verste jeg ahr hørt om hittil i år, han har neppe provosert dem, han gikk kledd i helt normalt tøy og er ikke typen som provoserer. Men likevel, denne gjengen valgte ham ut til sitt offer. Jeg priser meg lykkelig over at min mor har nektet meg å gå dit alene - jeg er heldig som har en så oppvakt mor!

 

EDIT: Fjernet ord som kunne virke rasistisk.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Takk. Er jævlig fornøyd med gardinene jeg har :wee:
skjønner jeg godt. :wee: flådd kyrne selv?
Nei, det lot jeg KID gjøre for meg :mrgreen:

 

Vel, slikt skjer...ingen som kan reservere seg mot slik med mindre man går med pepperspray eller våpen på innerlomma..

 

Og hmm...han vakte vel sikkert oppsikt vil jeg tro. Jakka kan f.eks ha gjort utslaget siden de tok den..

Lenke til kommentar
Jeg har en litt liten blå en som den jeg viste, fra Gant, og en sennepsgul en fra Tommy Hilfiger. Jeg er litt sjokekt om slike jakker kun finnes i vest...

Du er håpløs av og til.

 

Tror du vi går nakene her oppe eller at vi går i termodresser 24/7?

Har du vært utenfor oslo før?

Lenke til kommentar
Ja. Og jeg har vært helt opp til Sogn og Fjordande Fylke i Norge. Tror vi snakker litt over hverandre - jeg forstår ikke en dritt. Synes det er liten medfølelse overfor min ranede kamerat...

Vel, han har vel livsforsikring og får vel en 2-3millioner for ranet :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...