Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Judas Priest- Turbo lover :cool:

 

 

 

I'm your turbo lover

Tell me there's no other

I'm your turbo lover

Better run for cover :cool:

 

*med råfet musikk*

 

the Ripper, Revolution, Screaming for vengeance, Victim of Changes er andre Judas Priest låter som MÅ høres :love:

5592883[/snapback]

 

Judas Priest er det ultimate bandet! :D

 

Judas Priest - Hellrider :love:

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Kirby_(Nintendo)

 

 Kirby (Japanese: カービィ Kābi) is a character in a series of video games published by Nintendo for their video game consoles and handheld video game systems over the years. He has been the star of a number of namesake games developed by HAL Laboratory. Kirby has also become a popular anime character in recent years. He is voiced by female seiyu Maiko Okamoto in the Super Smash Bros. series and in the anime Kirby: Right Back at Ya!. 

Lenke til kommentar
http://en.wikipedia.org/wiki/Kirby_(Nintendo)

 

 Kirby (Japanese: カービィ Kābi) is a character in a series of video games published by Nintendo for their video game consoles and handheld video game systems over the years. He has been the star of a number of namesake games developed by HAL Laboratory. Kirby has also become a popular anime character in recent years. He is voiced by female seiyu Maiko Okamoto in the Super Smash Bros. series and in the anime Kirby: Right Back at Ya!. 

5593647[/snapback]

Ah, takk. :wee: Sjekket bare den norske versjonen av wikipedia jeg.

Lenke til kommentar
Noen som husker hvilken post det bildet jeg har i avataren, ble postet?

Eller noen som har det? :p

5593669[/snapback]

Ble det ikke postet i avatartråden til TSP (The Strategy-Player) eller noe slikt da? Mener det. JAja. Spiller litt BFME2-demo jeg. Greide å sette fienden min til venn forrige gang, så da var det igrunnen ikke så spennende ^^

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...