PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fullt klar over det... Men nå spurte jeg nå en gang i Siste Ordet - noe skal man prate om. Men greit, jeg skal se der en gang til, fant ikke noe på den aktuelle filmen der... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Ok, jeg bare lurte på om du viste om det, har bare vært en del poster om "noen som har sett den filmen..." fra deg i det siste Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Godeste B|Real, et søk på forumet viser at kun dette emnet, Siste Ordet 4, inneholder filmens navn. Er det lov å spørre i slike tilfeller? EDIT: Mulig, skal begrense det... Endret 12. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jag ar sä arg!! Opera klikker, IE er reva tregt, Internett skrur seg av og på like ofte som Bush leker verdenspoleti, tanna mi gjør helt jævligt vondt!! Nå skal jeg heldigtvios reinstalere og bli kvitt alt drite User_error:No_Error Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede Hvorfor kunne ikke du og bare reist til Oslo en tur da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Godeste B|Real, et søk på forumet viser at kun dette emnet, Siste Ordet 4, inneholder filmens navn. Er det lov å spørre i slike tilfeller? EDIT: Mulig, skal begrense det... *sukk* Hele poenget mitt var om du var klar over at vi hadde en slik kategori for film der det også var en thread der man kunne lete etter anmeldelser av en film... Rop nå ikke ulv ulv før ulven er der.... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Post Ueland, post! Edit: Der kom han igjen I dag har George Bush bursdag (faren til George W. Bush) Endret 12. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Post Ueland, post! I dag har George Bush bursdag (faren til George W. Bush) Hvorfor skal jeg poste så mye her da?... Poster hvis jeg har noe å poste om... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hvorfor kunne ikke du og bare reist til Oslo en tur da? jeg har lyst, det er ikke det, men har ikke råd, og nyoppstartet jobb og jeg skal ha ferien min i begynnelsen av juli så det går ikke :\ Vi tar det til neste år (hvis vi mot formodning har slått opp da..). Meg og hun til europa Edit: Fikk dog en forespørsel om hun ikke kunne pakke meg i en koffert å ta meg med da Endret 12. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Post Ueland, post! Edit: Der stakk han I dag har George Bush bursdag (faren til George W. Bush) weeeee party!!! Er ikke han sykt gammel da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Han fyller 81 @Ueland: MrLeftfield har forresten mast om at du skal svare han på en PM han har sendt. Hvorfor du skal poste? Det vet du da vel pusen vår . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da får jeg "gledelig" innformere om at jeg har hatt fagprøve og er en uke på etterskudd med epost/PMer, så tar litt tid å svare alle gitt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da får jeg "gledelig" innformere om at jeg har hatt fagprøve og er en uke på etterskudd med epost/PMer, så tar litt tid å svare alle gitt. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 I dag har George Bush bursdag (faren til George W. Bush) Happy B-day, Mr. Bush Message to all: All the President's Men, NRK2, 21:05, be there. That is all. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da får jeg "gledelig" innformere om at jeg har hatt fagprøve og er en uke på etterskudd med epost/PMer, så tar litt tid å svare alle gitt. Hvordan gikk det? Bestått meget bra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bestått meget bra Bravo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede I'll take care of her. Neida, she's all yours. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Nå har folket savna meg i dag da? Var borti Sande -området i dag jeg da . Sande i Vestfold..? Du stakk ikke tilfeldigvis innom Svelvik og? ( Der bor jeg ) Men synes AnAnAs stakk litt fort til å skulle være her noen timer, er alltid interresant å hære hva som foregår i livet hennes. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Endelig! Hjemme etter en fotballcup i Elverum...Fikk bronsje da! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Men synes AnAnAs stakk litt fort til å skulle være her noen timer, er alltid interresant å hære hva som foregår i livet hennes. Jeg tipper at enten har hun guttetrøbbel og er drit deppa, eller så har hu truffet en gutt og er drit happy. hvertfall ikke noen mellomting. enten eller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Da får jeg "gledelig" innformere om at jeg har hatt fagprøve og er en uke på etterskudd med epost/PMer, så tar litt tid å svare alle gitt. Hvordan gikk det? Bestått meget bra Gratulerer Don't chocke on the coke Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede I'll take care of her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg