Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jag ar sä arg!!

 

Opera klikker, IE er reva tregt, Internett skrur seg av og på like ofte som Bush leker verdenspoleti, tanna mi gjør helt jævligt vondt!!

 

Nå skal jeg heldigtvios reinstalere og bli kvitt alt drite :)

User_error:No_Error ;)

 

Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede :(

Hvorfor kunne ikke du og bare reist til Oslo en tur da? :thumbup:

Lenke til kommentar
Godeste B|Real, et søk på forumet viser at kun dette emnet, Siste Ordet 4, inneholder filmens navn. Er det lov å spørre i slike tilfeller?

 

EDIT: Mulig, skal begrense det...

*sukk*

 

Hele poenget mitt var om du var klar over at vi hadde en slik kategori for film der det også var en thread der man kunne lete etter anmeldelser av en film...

Rop nå ikke ulv ulv før ulven er der....

Lenke til kommentar
Hvorfor kunne ikke du og bare reist til Oslo en tur da?  :thumbup:

jeg har lyst, det er ikke det, men har ikke råd, og nyoppstartet jobb og jeg skal ha ferien min i begynnelsen av juli så det går ikke :\

 

Vi tar det til neste år (hvis vi mot formodning har slått opp da..). Meg og hun til europa :dribble:

 

 

 

Edit: Fikk dog en forespørsel om hun ikke kunne pakke meg i en koffert å ta meg med da :love:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Nå har folket savna meg i dag da?

Var borti Sande -området i dag jeg da :D .

 

Sande i Vestfold..?

 

Du stakk ikke tilfeldigvis innom Svelvik og? ( Der bor jeg :p )

 

 

Men synes AnAnAs stakk litt fort til å skulle være her noen timer, er alltid interresant å hære hva som foregår i livet hennes. :)

Lenke til kommentar

Men synes AnAnAs stakk litt fort til å skulle være her noen timer, er alltid interresant å hære hva som foregår i livet hennes. :)

Jeg tipper at enten har hun guttetrøbbel og er drit deppa, eller så har hu truffet en gutt og er drit happy. :wee:

 

hvertfall ikke noen mellomting. enten eller.

Lenke til kommentar
Da får jeg "gledelig" innformere om at jeg har hatt fagprøve og er en uke på etterskudd med epost/PMer, så tar litt tid å svare alle gitt.

Hvordan gikk det?

Bestått meget bra :)

Gratulerer :)

Don't chocke on the coke :mrgreen:

 

 

Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede :(

I'll take care of her. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...