Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var EVE-serveren nede i en time. Jeg har satt meg fast der, og poster ikke så mye her lenger.

 

I går var det tur til vassfjellet, deilig med litt alpint igjen. Alt for lenge siden sist.

 

Det er forresten ikke noe problem å ikke følge med på OL. De spilte P4 på vassfjellet i går så det ble jo litt der, men ikke nok til at jeg fikk med meg noe.

Lenke til kommentar
Kenneth, du slettet innlegget mitt din fjompenisse. Jeg hadde korrigert quoten litt og lagt på en " :love: "også sletter du det? Har i tillegg fått en:

 

Goto last unread  From: Siste Ordet 4, Spam/support=ban

From Topic ID: 415815  -Teddy-  0  0  i dag, 10:58

Siste innlegg -Teddy-

 

i Mine innlegg. :hrm:

 

Makan.

5591664[/snapback]

Jeg? :innocent:

 

Det begynner å ta form (hjemmelagd):

Underdog Studio :cool:

Lenke til kommentar
Kanskje like greit at animerte avatarer ikke er lov :p

5591920[/snapback]

 

Ja, lol :p . Var innom et dansk forum der det er lov en dag. Bare kaos. Folk hadde svære animasjoner i signaturen og avatarer i VGA-størrelse. Sidene tok et vondt år å laste og i tillegg var mange av avatarene støtende. Bluargh. :p

Lenke til kommentar
AAAAAEEEEEIIIIIIIIOUOUOUOUOUOUOUÅÅÅÅÅÅ!

 

Jeg har lasta ned demoen til BfME2 siden fredag, stort sett med hastigheter på rundt 5 Kb/s, nå var den på 99,1%. Så stoppet den plutselig opp, og jeg gjennopptok overføringen. Så begynner den faen meg på nytt! FAEN!!

5591634[/snapback]

 

har du ikke bredbånd ?!?! :cry:

5591697[/snapback]

 

Nei. Er akkurat utenfor rekkevidde på 2 sendere eller hva man skal kalle det. Så jeg har no trådløse greier som gir generelt dårlig hastighet. 5 KB/s er litt ekstremt da. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...