Daniel Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, jeg skal da lage middag til meg selv. Jeg lagde Mossaka (lasagne-lignende greier) i går og stekte det i ovnen. Jeg spiste ikke alt. Kan jeg steke den engang til? Microbølgovnen er din venn Pøh, varm det på samme måte som jeg varmet pizza før: i brødristeren. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Moussaka i brødristaren faktisk. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Nei, tenkte jeg skulle være litt pro og ta den i ovenen igjen. Den ble varm den Endret 12. juni 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Mafiabåss: Jada. Var nesten umulig å få den inn og ut, men det gikk. Og den var varm etterpå. Smaken var ikke helt som vanlig, men jeg lever ennå, så ... ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du er ikke nerd før du tiner\varmer maten din på en CRT. Aunt Mabels donuts som er frosne tiner ganske kjapt og bra på en CRT, bitches. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Døgningen gikk i dass, jeg sovnet. Og vekket. De er visst veldig streng på Haukeland når det gjelder besøkstider. Er det du som er på Haukeland? Mamma. Full recovery, all is well. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er dautrøtt :\ Stått ute å hakket jord og fjernet stein og har vondt i hendne og ryggen. Og morgen er det en ny arbeidsdag :\ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ¤ People on the internet are like 99% of all orgasms: fake. Tss! Jeg faker da aldri en orgasme for meg selv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er dautrøtt :\Stått ute å hakket jord og fjernet stein og har vondt i hendne og ryggen. Og morgen er det en ny arbeidsdag :\ det er hardt arbeid hos 1881 skjønner jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 ¤ People on the internet are like 99% of all orgasms: fake. Tss! Jeg faker da aldri en orgasme for meg selv. ^^ Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har nettopp kjørt ATW med venner. Det er så ufattelig gøy. Anbefales. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er dautrøtt :\Stått ute å hakket jord og fjernet stein og har vondt i hendne og ryggen. Og morgen er det en ny arbeidsdag :\ det er hardt arbeid hos 1881 skjønner jeg. Vel, man skulle ikke tro det, men det er faktisk det. Man sitter der ganske så konsentrert og har 3 pauser i løpet av dagen, så ja, det er faktisk en litt slitsom jobb. Og jeg har arbeidshelg denne helga til 2300 på lørdag og søndag Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jag ar sä arg!! Opera klikker, IE er reva tregt, Internett skrur seg av og på like ofte som Bush leker verdenspoleti, tanna mi gjør helt jævligt vondt!! Nå skal jeg heldigtvios reinstalere og bli kvitt alt drite Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jag ar sä arg!! Opera klikker, IE er reva tregt, Internett skrur seg av og på like ofte som Bush leker verdenspoleti, tanna mi gjør helt jævligt vondt!! Nå skal jeg heldigtvios reinstalere og bli kvitt alt drite User_error:No_Error Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede blæhblæhblæh, ikke klag you lucky bastard. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Uealnd må begynne å poste mer ja *Gi beskjed til Ueland* Nå har folket savna meg i dag da? Var borti Sande -området i dag jeg da . TST har ikke svart meg på PMen enda TSP Endret 12. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Madammen drar til oslo i dag. Savner henne allerede blæhblæhblæh, ikke klag you lucky bastard. Jo jeg klager! Vi har allerede planlagt til neste år en backpacker tur til europa. Blir det noe av den så bare YEAH!!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noen som har sett "monster-in-law"? Skal visst se den sammen med mama i morgen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Noen som har sett "monster-in-law"? Skal visst se den sammen med mama i morgen... Hvis du vet det så har vi en film-kategori som ligger under lyd&bilde, og der har vi en thread der folk anmeldere filmer de har sett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg