Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fra fingrene.. 5585517[/snapback] Ok, det der trengte du virkelig ikke å bringe opp. Hva du gjør på det omerådet, kan du holde for deg selv Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Impetus90: Kanskje vaske hendene med Lano for liten og for stor Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) For en ting å lure på Vel, tenn en fyrstikk eller lighter i det rommet problemet er i. Tarmgass brenner nemlig og når den brenner omdannes den til nye stoffer som ikke lukter. Pass på å la flammen vare litt lenge og gjerne gå litt rundt vist rommet er stort. PS: IKKE og jeg gjentar IKKE tenn på tarmgass som er svært konsentrert. Dette være seg for eksempel i det tarmgassen kommer ut av endetarmen i form av en fis. Dette kan få fatale følger for ditt tarmsystem. Du kan nemlig risikere at tarmene brennes innvedig. Og det min venn er ikke behagelig Æsj,å ikke posten der du nevnte fingrene. Da er vel saken anderledes. Vask deg med håndsepe godt og lenge. Almenne kunnskaper ja Endret 10. februar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 For en ting å lure på Vel, tenn en fyrstikk eller lighter i det rommet problemet er i. Tarmgass brenner nemlig og når den brenner omdannes den til nye stoffer som ikke lukter. Pass på å la flammen vare litt lenge og gjerne gå litt rundt vist rommet er stort. PS: IKKE og jeg gjentar IKKE tenn på tarmgass som er svært konsentrert. Dette være seg for eksempel i det tarmgassen kommer ut av endetarmen i form av en fis. Dette kan få fatale følger for ditt tarmsystem. Du kan nemlig risikere at tarmene brennes innvedig. Og det min venn er ikke behagelig Æsj,å ikke posten der du nevnte fingrene. Da er vel saken anderledes. Vask deg med håndsepe godt og lenge. Almenne kunnskaper ja 5585545[/snapback] Been there, done that? Just joking. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 For en ting å lure på Vel, tenn en fyrstikk eller lighter i det rommet problemet er i. Tarmgass brenner nemlig og når den brenner omdannes den til nye stoffer som ikke lukter. Pass på å la flammen vare litt lenge og gjerne gå litt rundt vist rommet er stort. PS: IKKE og jeg gjentar IKKE tenn på tarmgass som er svært konsentrert. Dette være seg for eksempel i det tarmgassen kommer ut av endetarmen i form av en fis. Dette kan få fatale følger for ditt tarmsystem. Du kan nemlig risikere at tarmene brennes innvedig. Og det min venn er ikke behagelig Æsj,å ikke posten der du nevnte fingrene. Da er vel saken anderledes. Vask deg med håndsepe godt og lenge. Almenne kunnskaper ja 5585545[/snapback] Been there, done that? Just joking. 5585554[/snapback] Hirrhirr. Skulle ikke forundre meg om en forumbruker faktisk har opplevd dette her. Dog tror jeg kanskje de har større erfaring med slikt på¨freak-forum Vel vel. Hvordan har folket det idag da? Noen som har noe gøy å fortelle til en som kjeder seg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka. Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg vil tro det er en større konsentrasjon av rompefingrere her på Hw.no, men det er vel noe med Freakforum som gjør at folk faktisk vil spørre der. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 *Drikke Pepsi Max* Hva skjer her ikveld? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Band of Brothers er dødsbra *se på nytt* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 *Drikke Pepsi Max* Hva skjer her ikveld? 5585595[/snapback] Hver gang du poster noe, ser jeg for meg at du er han på avataren din Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka.Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation. 5585580[/snapback] Hmmm, ja du er jo faktisk flink til å tegne du. I motsetning til meg Mine tegneskills har vist seg heller labre. Har i det hele nesten gitt opp dette med tegning. Jeg greier ikke å "oversette" hvordan ting ser ut oppi hodet mitt til bevegelsene til blyanten som skal gå over arket. Er litt fælt det. Men har et lite spørsmål til folket her. Har i det siste opplevd rett og slett å helt ha glemt forskjellige ord. Skal for eksempel bruke et ord jeg vet at jeg vet. Men så husker jeg det bare ikke. Selv om det burde være helt elementært hva det ordet heter. Så blir jeg litt frustert for slike greier er sæs ødeleggende og skummelt. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men men. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 *Drikke Pepsi Max* Hva skjer her ikveld? 5585595[/snapback] Hver gang du poster noe, ser jeg for meg at du er han på avataren din 5585601[/snapback] I wish i did Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka.Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation. 5585580[/snapback] Hmmm, ja du er jo faktisk flink til å tegne du. I motsetning til meg Mine tegneskills har vist seg heller labre. Har i det hele nesten gitt opp dette med tegning. Jeg greier ikke å "oversette" hvordan ting ser ut oppi hodet mitt til bevegelsene til blyanten som skal gå over arket. Er litt fælt det. Men har et lite spørsmål til folket her. Har i det siste opplevd rett og slett å helt ha glemt forskjellige ord. Skal for eksempel bruke et ord jeg vet at jeg vet. Men så husker jeg det bare ikke. Selv om det burde være helt elementært hva det ordet heter. Så blir jeg litt frustert for slike greier er sæs ødeleggende og skummelt. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men men. Noen som har opplevd noe lignende? 5585607[/snapback] Happens to me all the time. Shit happens Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka.Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation. 5585580[/snapback] Hmmm, ja du er jo faktisk flink til å tegne du. I motsetning til meg Mine tegneskills har vist seg heller labre. Har i det hele nesten gitt opp dette med tegning. Jeg greier ikke å "oversette" hvordan ting ser ut oppi hodet mitt til bevegelsene til blyanten som skal gå over arket. Er litt fælt det. Men har et lite spørsmål til folket her. Har i det siste opplevd rett og slett å helt ha glemt forskjellige ord. Skal for eksempel bruke et ord jeg vet at jeg vet. Men så husker jeg det bare ikke. Selv om det burde være helt elementært hva det ordet heter. Så blir jeg litt frustert for slike greier er sæs ødeleggende og skummelt. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men men. Noen som har opplevd noe lignende? 5585607[/snapback] Vel, en kamerat av meg satt en gang rundt matbordet og spurte moren sin 100% oppriktig om hva det han spiste med hét. (Gaffel) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Happens to me all the time. Shit happens 5585612[/snapback] Du har tilfeldigvis ikke et "shit life"? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skal hilse fra Stefan (en stund siden jeg fikk beskjed, men Vic Mackey liker ikke at jeg setter ham på pause) og si at hotellet er knall. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Happens to me all the time. Shit happens 5585612[/snapback] Du har tilfeldigvis ikke et "shit life"? 5585630[/snapback] nja. lever da et ok liv Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei alle hop! Noen som skal se OL imorra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg