Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en ting å lure på :ermm: Vel, tenn en fyrstikk eller lighter i det rommet problemet er i. Tarmgass brenner nemlig og når den brenner omdannes den til nye stoffer som ikke lukter. Pass på å la flammen vare litt lenge og gjerne gå litt rundt vist rommet er stort.

 

PS: IKKE og jeg gjentar IKKE tenn på tarmgass som er svært konsentrert. Dette være seg for eksempel i det tarmgassen kommer ut av endetarmen i form av en fis. Dette kan få fatale følger for ditt tarmsystem. Du kan nemlig risikere at tarmene brennes innvedig. Og det min venn er ikke behagelig ;)

 

Æsj,å ikke posten der du nevnte fingrene. Da er vel saken anderledes. Vask deg med håndsepe godt og lenge. Almenne kunnskaper ja ;)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
For en ting å lure på  :ermm: Vel, tenn en fyrstikk eller lighter i det rommet problemet er i. Tarmgass brenner nemlig og når den brenner omdannes den til nye stoffer som ikke lukter. Pass på å la flammen vare litt lenge og gjerne gå litt rundt vist rommet er stort.

 

PS: IKKE og jeg gjentar IKKE tenn på tarmgass som er svært konsentrert. Dette være seg for eksempel i det tarmgassen kommer ut av endetarmen i form av en fis. Dette kan få fatale følger for ditt tarmsystem. Du kan nemlig risikere at tarmene brennes innvedig. Og det min venn er ikke behagelig ;)

 

Æsj,å ikke posten der du nevnte fingrene. Da er vel saken anderledes. Vask deg med håndsepe godt og lenge. Almenne kunnskaper ja ;)

5585545[/snapback]

 

Been there, done that? :tease:

 

Just joking.

Lenke til kommentar
For en ting å lure på  :ermm: Vel, tenn en fyrstikk eller lighter i det rommet problemet er i. Tarmgass brenner nemlig og når den brenner omdannes den til nye stoffer som ikke lukter. Pass på å la flammen vare litt lenge og gjerne gå litt rundt vist rommet er stort.

 

PS: IKKE og jeg gjentar IKKE tenn på tarmgass som er svært konsentrert. Dette være seg for eksempel i det tarmgassen kommer ut av endetarmen i form av en fis. Dette kan få fatale følger for ditt tarmsystem. Du kan nemlig risikere at tarmene brennes innvedig. Og det min venn er ikke behagelig ;)

 

Æsj,å ikke posten der du nevnte fingrene. Da er vel saken anderledes. Vask deg med håndsepe godt og lenge. Almenne kunnskaper ja ;)

5585545[/snapback]

 

Been there, done that? :tease:

 

Just joking.

5585554[/snapback]

 

Hirrhirr. Skulle ikke forundre meg om en forumbruker faktisk har opplevd dette her. Dog tror jeg kanskje de har større erfaring med slikt på¨freak-forum ;) Vel vel. Hvordan har folket det idag da? Noen som har noe gøy å fortelle til en som kjeder seg?

Lenke til kommentar
jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka.

Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation.

5585580[/snapback]

Hmmm, ja du er jo faktisk flink til å tegne du. I motsetning til meg :whistle: Mine tegneskills har vist seg heller labre. Har i det hele nesten gitt opp dette med tegning. Jeg greier ikke å "oversette" hvordan ting ser ut oppi hodet mitt til bevegelsene til blyanten som skal gå over arket. Er litt fælt det.

 

Men har et lite spørsmål til folket her. Har i det siste opplevd rett og slett å helt ha glemt forskjellige ord. Skal for eksempel bruke et ord jeg vet at jeg vet. Men så husker jeg det bare ikke. Selv om det burde være helt elementært hva det ordet heter. Så blir jeg litt frustert for slike greier er sæs ødeleggende og skummelt. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men men. Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka.

Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation.

5585580[/snapback]

Hmmm, ja du er jo faktisk flink til å tegne du. I motsetning til meg :whistle: Mine tegneskills har vist seg heller labre. Har i det hele nesten gitt opp dette med tegning. Jeg greier ikke å "oversette" hvordan ting ser ut oppi hodet mitt til bevegelsene til blyanten som skal gå over arket. Er litt fælt det.

 

Men har et lite spørsmål til folket her. Har i det siste opplevd rett og slett å helt ha glemt forskjellige ord. Skal for eksempel bruke et ord jeg vet at jeg vet. Men så husker jeg det bare ikke. Selv om det burde være helt elementært hva det ordet heter. Så blir jeg litt frustert for slike greier er sæs ødeleggende og skummelt. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men men. Noen som har opplevd noe lignende?

5585607[/snapback]

 

Happens to me all the time.

 

Shit happens :p

Lenke til kommentar
jeg tegna meg sjøl i stad. ikke helt vellykka.

Nå sitter jeg å loker til Asian Kung Fu Generation.

5585580[/snapback]

Hmmm, ja du er jo faktisk flink til å tegne du. I motsetning til meg :whistle: Mine tegneskills har vist seg heller labre. Har i det hele nesten gitt opp dette med tegning. Jeg greier ikke å "oversette" hvordan ting ser ut oppi hodet mitt til bevegelsene til blyanten som skal gå over arket. Er litt fælt det.

 

Men har et lite spørsmål til folket her. Har i det siste opplevd rett og slett å helt ha glemt forskjellige ord. Skal for eksempel bruke et ord jeg vet at jeg vet. Men så husker jeg det bare ikke. Selv om det burde være helt elementært hva det ordet heter. Så blir jeg litt frustert for slike greier er sæs ødeleggende og skummelt. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men men. Noen som har opplevd noe lignende?

5585607[/snapback]

 

Vel, en kamerat av meg satt en gang rundt matbordet og spurte moren sin 100% oppriktig om hva det han spiste med hét. (Gaffel)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...