svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Døgningen gikk i dass, jeg sovnet. Og vekket. De er visst veldig streng på Haukeland når det gjelder besøkstider. Er det du som er på Haukeland? Hæppi bursdag to Goophy. -- I dag var det ikke noe morsomt å løpe i skogen. 10 km med regn, altfor mye stigning og fæl bomming Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 det begynte med at GTA spillene kom først til PS2 fordi den hadde bedre Specs enn ka data hadde... slikv vi så med GTA3... Pøh. Grand Theft Auto kom først til PC. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jada! Frokost er fortært. Sto opp 16:30. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Namnam! Grandiosa er diigg Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 nå har jeg fått leid ut hybeln..!! me happy! fyren flytter inn ikveld så nå har jeg vaska, pakka og flytta ut alle tinga mine. må bo litt midlertidig i nabo hybel'n da.. til jeg får sendt tinga til oslo og bestillt flybillett hjemover. men det håper jeg går fort da! Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Namnam! Grandiosa er diigg in deed! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 nå har jeg fått leid ut hybeln..!! me happy! fyren flytter inn ikveld så nå har jeg vaska, pakka og flytta ut alle tinga mine. må bo litt midlertidig i nabo hybel'n da.. til jeg får sendt tinga til oslo og bestillt flybillett hjemover. men det håper jeg går fort da! Grattis! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uffa meg... Folk har blitt så paranoide! Spiller på foco aim og eier alle i en liten stund. Og hva tror du de gjør? Begynner å recorder og styre for å få meg bannet for all framtid... Går ikke ann å spille CS lenger uten å bli anklaget for cheating... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Uffa meg... Folk har blitt så paranoide! Spiller på foco aim og eier alle i en liten stund. Og hva tror du de gjør? Begynner å recorder og styre for å få meg bannet for all framtid... Går ikke ann å spille CS lenger uten å bli anklaget for cheating... Velkommen etter. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 holyshit, hangover sucks. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ueland, du leser her stadig, hva med å poste? Word! Hvorfor? Han må vel ikke, er vel kanskje bare interessert i å se hva som skjer, sjekker kanskje rapporteringer og slikt. da burde han også ha svart på PMen min....jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Goophy takker alle for gratulasjoner. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (18:15:39) (Goophy) abnormal`: skriv og si at jeg takker for gratulasjonene da feigt hihihihi Grattis med dagen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: grrrrrrrrr! Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: grrrrrrrrr! Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: FAEN Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: FAEN Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: FAEN Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: jævla msn Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: faen Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: msn suger Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: klikker Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: hele Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: tiden Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: GRRR Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: MSN må brenne Fredrik sier: Microsoft rocks Fredrik sier: hmm, det funket Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, jeg skal da lage middag til meg selv. Jeg lagde Mossaka (lasagne-lignende greier) i går og stekte det i ovnen. Jeg spiste ikke alt. Kan jeg steke den engang til? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, jeg skal da lage middag til meg selv. Jeg lagde Mossaka (lasagne-lignende greier) i går og stekte det i ovnen. Jeg spiste ikke alt. Kan jeg steke den engang til? Microbølgovnen er din venn Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, jeg skal da lage middag til meg selv. Jeg lagde Mossaka (lasagne-lignende greier) i går og stekte det i ovnen. Jeg spiste ikke alt. Kan jeg steke den engang til? såklart kan du det, kan omså grille det på bål visst du vil. er jo bare snakk om å varme det opp oigjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg