Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som "surfer" hw.no i halvsøvne? Skjedd jævlig mye. Jeg sitter og prater, og leser ting fra folk, i halvsøvne når jeg våkner.

 

I natt drømte jeg noe jeg husker!

 

Skilpadda mi hadde lagt egg :!:

5583029[/snapback]

 

Har du skilpadde? Så heftig! :!:

 

I natt drømte jeg at jeg gikk til skolen og så plutselig kom det en skilpadde fram. Det ga meg en mening, men jeg husker ikek helt...

Lenke til kommentar
Flere som "surfer" hw.no i halvsøvne? Skjedd jævlig mye. Jeg sitter og prater, og leser ting fra folk, i halvsøvne når jeg våkner.

 

I natt drømte jeg noe jeg husker!

 

Skilpadda mi hadde lagt egg :!:

5583029[/snapback]

 

Har du skilpadde? Så heftig! :!:

 

I natt drømte jeg at jeg gikk til skolen og så plutselig kom det en skilpadde fram. Det ga meg en mening, men jeg husker ikek helt...

5583037[/snapback]

Sikkert fordi du kommer hit og skilpadda mi biter deg til blods.

 

Shikaru: Sure kommer du gratis på bussen, men hvis du blir tatt uten bevis så får du bot, så det er ditt egent ansvar.

EDIT: spiller litt EVE online.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Have a good trip then, SteffyBoy.

 

Husk det viktigste du må kunne på fransk da. Baise Moi

5582848[/snapback]

Jeg nekter å snakke et eneste ord fransk. Jeg skal snakke engelsk, med den mest ekstreme Texas-aksenten jeg bare klarer.

5582894[/snapback]

Texas-aksent er morsomt.

Foroevrig er kanadisk (vettafan hvor i Kanada, ikke Quebec...) veldig fint. Og kanadiske jenter veldig fine^^ Det bor en hos vertsfamilien naa, som skal fortsette aa bo der til litt foer jeg drar. Yay.

Fransk er best muntlig uansett :love:

Baise-moi ftw. :wee:

Lenke til kommentar
Vurderer å ta en tidligere buss ut for å rekke innom butikken. Ka skal eg kjøpe :dontgetit:  Brus?chips?pizza?snop?

5583374[/snapback]

 

Husk å kjøpe halalpizza, da. Kan hende det sitter en fundamentalist i kassa. (referere til faktisk hendelse)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...