Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Aww... Siste dag i Hardware i dag. :ermm:

5581988[/snapback]

Why? :dontgetit:

 

Uansett, storkoser meg no! Endelig har folk fixet pc'ene på skolen. Altså tar det ikke lenger en halvtime å logge seg på og enda 15 min til å laste seg inn f.eks. nettet ..

 

Fransken gikk ikke så altfor bra i dag. Stilen ble for kort og eg tok meg sjøl i og lage mine egne ord :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig :)

 

Måtte jobbe på fretex under min arbeidsuke. Litt kjedelig innimellom, men plenty med rare folk som stakk innom eller jobbet der fra før av. Et mentalt tilbakestående tvillingpar som krabbet rundt mellom klesstativene. (de var vel i 20 årene)

 

..og en rar fyr som insisterte på at eg måtte ta meg røykepause :ermm:

 

Du hatt noen digge erfaringer? ka gjør du sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Artig :)

 

Måtte jobbe på fretex under min arbeidsuke. Litt kjedelig innimellom, men plenty med rare folk som stakk innom eller jobbet der fra før av. Et mentalt tilbakestående tvillingpar som krabbet rundt mellom klesstativene. (de var vel i 20 årene)

 

..og en rar fyr som insisterte på at eg måtte ta meg røykepause  :ermm:

 

Du hatt noen digge erfaringer? ka gjør du sånn egentlig?

5582107[/snapback]

 

Hm.. Tvillinger er ikke alltid så lett å ha med å gjøre, nei :roll:

 

 

 

Alt fra arbeidsuka postes i bloggen(se signatur). :p Med bilder av folk som jobber her også.

Lenke til kommentar
Hardware Online AS ;)

5582086[/snapback]

 

Så ut som en meget kjekk jobb! De som jobber der fast altså, din jobb hørtes ikke no særlig spennend ut! :green:

 

Så ut som det var et kjekt arbeidsmiljø der hvertfall. Håper min neste jobb blir slik, flere jevnaldrende og flere hankjønn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...