Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I natt drømte jeg en blandig av the grudge og the ring det værste er at jeg vokna ikke når jeg døde (for døde gjorde jeg) men nei da jeg skulle pines i helvete å stikkes av satan får jeg våkner av en jævelig musikk da faller jeg selvfølgelig over golvet å ødela et par hodetelefoner men gud var ikke fornøyd nei da det måtte selvfølgelig være fritt for varmevann i dusjen sitter å venter på hva som skal skje

Lenke til kommentar
staten bør gi søringer ekstra opplæring i å kjøre når det er snø ute. virker ikke som om de er så flinke til det :)

5580087[/snapback]

Kjeften.

 

Kjører meg kun fast når eg har lyst.

5580225[/snapback]

Samma her

5580239[/snapback]

 

var noe av det med å kjøre seg fast ment til meg? :p

 

Har uansett ikke for vane å kjøre meg fast, og står aldri i veien for andre biler. :)

5580973[/snapback]

 

*Vinke*

 

Gjett hvem som setter seg fast OVER alt... :mad:

Lenke til kommentar

OMG, i går var det en liten drittunge alene hjemme i første etagen i blokka der jeg bor, han sitter og ser på tv, tven sprenger, hva gjør han? Gjett:

1. henter brannsluknings apparatet og slukker brannen? NEI

2. Ringer brannvesenet og går ut? NEI

3. Løper alt han kan, hopper ut av vinduet og fortsetter å løpe og gjemmer seg? JA, FOR EN IDIOT.

 

Nå lukter det dritt i leiligheten min, og bursdagskaka mi ble ødelagt, jævla imbesile drittunge.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Hvor gammel var den "drittungen" da? Hvis han ikke var gamlere enn 12år skjønner jeg han nesten :ermm:

5581844[/snapback]

Jeg vet ikke, men trur ikke han var eldre enn 12 nei. Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde reagert på samme måte om det var meg og jeg var like gammel som han. Og om han er så liten at han ikke klarer å tenke rasjonelt på noen som helst måte burde ikke foreldra la han være hjemme alene.

Lenke til kommentar
OMG, i går var det en liten drittunge alene hjemme i første etagen i blokka der jeg bor, han sitter og ser på tv, tven sprenger, hva gjør han? Gjett:

1. henter brannsluknings apparatet og slukker brannen? NEI

2. Ringer brannvesenet og går ut? NEI

3. Løper alt han kan, hopper ut av vinduet og fortsetter å løpe og gjemmer seg? JA, FOR EN IDIOT.

 

:lol:

 

 

Haha, for en idiot.

Jeg er 13, og jeg hadde vel klart å holde meg rolig om det hadde skjedd. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...