MrLeftfield Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hvorfor vil noen barbere seg under armen?med mindre du er jente er det en uskreven lov at gutter har hår under armene hvis du har halve Amazonas under armen kan det være greit å stusse litt da... 5579219[/snapback] plz. jeg gjør det. det har noe med hygienen å gjøre. Det er ikke "uskreven" lov eller wtf det er. Det er faktisk hår som lukter mest, så om du fjerner det, så stinker du mindre "if u break a sweat". Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg trimmer pitsene i hvert fall. Er bare stygt med masse hår som tyter ut til alle sider selv når du har armene "lukket" uansett. Men helt barberte pits er en anelse skeivt imo. Finnes en god mellomting Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg trimmer pitsene i hvert fall. Er bare stygt med masse hår som tyter ut til alle sider selv når du har armene "lukket" uansett. Men helt barberte pits er en anelse skeivt imo. Finnes en god mellomting 5580421[/snapback] da tror jeg at du er for redd til at noen kanskje tror du er homo. Jeg gir faen. JEG vet at jeg er straight, behøver ikke å bevise noe Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 dere som barberer armene, tar dere vekk ALT? eller bare stusser, som kortklipt? men da vokser det jo raskere ut igjen, gjør det ikke? til slutt må du gjøre det hver dag, over hele kroppen.... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 dere som barberer armene, tar dere vekk ALT?eller bare stusser, som kortklipt? men da vokser det jo raskere ut igjen, gjør det ikke? til slutt må du gjøre det hver dag, over hele kroppen.... 5580464[/snapback] Du kan kusten å overdrive ser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 folk som føler seg 1337 overdriver sinnsykt ekstremt mye. tusen millioner ganger mer enn vanlige folk Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ooo, såååå mange som sa gratulerer til meg jo Takk 5577600[/snapback] Og her har du en gratulasjon til: Gratulere med dagen! Btw..gutter skal ha hår under armene..glatte armhuler e gay litt creepy i hvertfall.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 dere som barberer armene, tar dere vekk ALT?eller bare stusser, som kortklipt? men da vokser det jo raskere ut igjen, gjør det ikke? til slutt må du gjøre det hver dag, over hele kroppen.... 5580464[/snapback] tar alt ja, men med 1mnds mellomrom om ikke mer. Eller jeg veit ikke. Når det har riktig lengde på det Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) for de som ikke skjønte det, jeg overdreiv liiiitt. men jeg mener fortsatt at vi gutter skal ha hår under arma. men ikke på brystet :"vokser ikke hår på betong". Endret 9. februar 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Err, er det ikke bare en myte at hår gror ut kjappere og mørkere hvis det klippes? Uansett, barberer du pitsene helt glatte så er det jo ikke et snev av manndom igjen. Slik jeg ser det, er kroppshår en av de tingene som skiller menn merkverdig fra kvinner. Jeg trimmer hårene under armene lett, men har ikke behov for å ta bort alt. Og jeg er slettes ikke redd for å bli oppfattet som homofil, har vel relativt snodige vaner uansett Endret 9. februar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Err, er det ikke bare en mye at hår gror ut kjappere og mørkere hvis det klippes? 5580528[/snapback] Du kan nappe de ut da forandrer ikke hårene seg..i teorien.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg mente myte, er rettet opp nå Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har hår under armene, jeg har hår på hodet, jeg har hår på armene, jeg har hår på leggene, jeg har hår på magen, jeg har hår på brystet, jeg har skjegg, jeg har hår på hoftene, jeg har hår i ræva og jeg har hår på tissen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har hår under armene, jeg har hår på hodet, jeg har hår på armene, jeg har hår på leggene, jeg har hår på magen, jeg har hår på brystet, jeg har skjegg, jeg har hår på hoftene, jeg har hår i ræva og jeg har hår på tissen. 5580614[/snapback] Jawohl . Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Litt digg med sånn "sti" nedover magen på en fyr ..men bortsett fra det så e det yuck med hår på brystkassen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 *Sukk* Lese på matte nå. Prøve i morra. Geometri 1M. Så unødvendig. Jaja, snakkes... kanskje senere i kveld til og med. 5580238[/snapback] Da var jeg ferdig. Latterlig lett! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kalles vel "veiviser", hvis du mener håret fra navlen og ned. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva kaller du hår fra haken og ned? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kalles vel "veiviser", hvis du mener håret fra navlen og ned. 5580671[/snapback] Det var det eg tenkte først..men så neh det høres jo litt rart ut. Og eg så nettopp filmen veiviseren (same opplegg) ble rart Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva kaller du hår fra haken og ned? 5580681[/snapback] Skjegg. Og hva kaller du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg