Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Det er ekkelt, rufsete og sikker også uhygienisk å ha hår under armene, altså ikke særlig aktuelt.

5579238[/snapback]

eh? Håra under arma dine er der for en grunn.

Av det jeg har fått med meg så samler det opp svette ellerno :p

Bare bruk deodorant, så lukter du ikke :p

5579317[/snapback]

Tror de er der av samme årsak som rumpehårene:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
kan noen forklare meg hvorfor jenter skal barbere seg på stellet og under arma men ikke vi gutter? det ser jo ikke feminint ut eller noe sånt? :dontgetit:

dere barberer dere vel ikke på stellet heller? stakkars jenter sier nå bare jeg..

5579334[/snapback]

noen gang tenkt på at de kanskje er der for en grunn? :D

siden evulosjon enda ikke har greid å fjerne dem så er de nok der for en grunn.

Lenke til kommentar
noen gang tenkt på at de kanskje er der for en grunn? :D

siden evulosjon enda ikke har greid å fjerne dem så er de nok der for en grunn.

5579351[/snapback]

selvsagt er det en grunn til at det er/var der.. men hva hadde du sagt om jenta di nekta barbere seg hverken her eller der. "det er jo der for en grunn, gud har skapt meg med dette håret, bla bla bla.."

og uansett, jeg tror håret kommer til og forsvinne mer og mer etterhvert. vi er jo ikke akkurat like hårete nå som vi var for 10 000 år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
selvsagt er det en grunn til at det er/var der.. men hva hadde du sagt om jenta di nekta barbere seg hverken her eller der. "det er jo der for en grunn, gud har skapt meg med dette håret, bla bla bla.."

og uansett, jeg tror håret kommer til og forsvinne mer og mer etterhvert. vi er jo ikke akkurat like hårete nå som vi var for 10 000 år siden.

5579373[/snapback]

greit greit. får vel springe i jungelen og finne mine gode, hårete kamerater som jeg er visst i slekt med.

Lenke til kommentar
Alt hår er sikkert kjempepraktisk, men jeg må innrømme jeg sliter litt med å se den umiddelbare nytteverdien av skjegg?

5579382[/snapback]

Å ikke fryse om vinteren...er jævlig kjekt med skjegg egentlig.

Stellet barberer jeg pga madammen vil det ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
greit greit. får vel springe i jungelen og finne mine gode, hårete kamerater som jeg er visst i slekt med.

5579395[/snapback]

You do that, caveman!

5579401[/snapback]

ogga bogga! :tease:

Lenke til kommentar
Jepp, er faktisk helt sjokkert! Hvor er Ø.B., fredrikrb, Anette_ og resten av OT Sjefene? :(

5578872[/snapback]

Personlig gjør jeg lekser.. Har matteprøve imorgen. Den burde være lett siden det er om rekker, men siden mattelærere nyter å pine folk ble plutselig halve prøven om integrering. Sistnevnte er noe jeg absolutt ikke takler, så derfor prøver jeg å skrive så mange eksempler som mulig inn i regelboken min. :p

Søtt at jeg ble omtalt om OT-Sjef da :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...