Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shikaru: Hvorfor sier du alltid noe negativt om bildene dine, bare for at folk skal si noe fin om de? Om du virkelig synes det er noe galt med de, så hadde du ikke lagt de ut.

5579112[/snapback]

litt pga kjedsomhet.

Jeg sier ikke at den er helt på jordet, men småfeil er å irriteres over :p burde vel egentlig poste den der den skal postes, men latskapen seirer.

Lenke til kommentar
Dagens glupe triks: om det skulle falle en inn å barbere seg under armene fremfor å vokse de, dropp tanken, i alle fall om man har en tendens til å begå små feilkutt. Det svir. Ille.

5579191[/snapback]

jaha? har barbert meg under arma i flere år nå, aldri vært plaget av verken det ene eller det andre. har heller ikke hørt så mye klager ifra de jentene jeg kjenner, og der barberer jo de aller fleste seg. :)

hvorfor vil noen barbere seg under armen?

med mindre du er jente er det en uskreven lov at gutter har hår under armene :p

hvis du har halve Amazonas under armen kan det være greit å stusse litt da...

5579219[/snapback]

Fordi det ser og føles bedre ut. Og jeg har enda til gode og møte en jente som synes hårete armhuler er pent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

hva med resten av hårene? har intet negativt å si om mine hår, annet enn at det begynner å bli litt langt oppå hode :p (får ikke lov å klippe meg av mine kompiser)

edit: herregud, skal vi bli damer å nå? "ææææææsj, håååååååår!111"

edit edit: no offence! :D

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Dagens glupe triks: om det skulle falle en inn å barbere seg under armene fremfor å vokse de, dropp tanken, i alle fall om man har en tendens til å begå små feilkutt. Det svir. Ille.

5579191[/snapback]

Haha, vokse hårene under armene? Er det kommet til det nå?

Tør jeg spørr om du tar leggene også?

Lenke til kommentar
Det er ekkelt, rufsete og sikker også uhygienisk å ha hår under armene, altså ikke særlig aktuelt.

5579238[/snapback]

eh? Håra under arma dine er der for en grunn.

Av det jeg har fått med meg så samler det opp svette ellerno :p

Bare bruk deodorant, så lukter du ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...