Backspace_89 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 i dag skjedde det noe som var ganske dårlig gjort på skolen. etter en lang dag skulle det avsluttes med dobbeltime matte i 8 og 9 time. jeg følte meg slapp og sliten, så jeg bestemte meg for å ikke møte i matten. når jeg skulle gå til bussen hadde de andre 10 minutter igjen, men når jeg gikk forbi var det en tulling som pekte på meg går første året VGS allmen, synes ikke folk burde sladre sånn da... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Bare se på noen av disse prostituerte i oslo. 5570943[/snapback] Man tjener ikke lenger så mye av å være prostituert i Oslo nå som de afrikanske horene har presset prisen ned i skarve 200 kr liggeturen. 5571683[/snapback] Noen av oss betaler mer for kvalitet. -- Endelig hjemme. Lengste dagen noensinne. Slappe av med The Darkness og litt lekser. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Pekte på deg for læreren? o_O For en godgutt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Skikkelig kos her nå. Har en hel haug med chinhooks på besøk oppe på flystasjonen her og de flyr hele tiden. De doble roterene bråker ørten ganger mer enn de vanlige helia de har her oppe. =O Litt fancy tho, mulig jeg skal blir med Tore opp og se på de. (Helimaskinist ) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Detta skal bli moro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HOLY MOLY. Fin innpakning. Min er ikke like fin, men kostet omtrent 30 000kr mindre. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 11k oO Du som betaler? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Bare se på noen av disse prostituerte i oslo. 5570943[/snapback] Man tjener ikke lenger så mye av å være prostituert i Oslo nå som de afrikanske horene har presset prisen ned i skarve 200 kr liggeturen. 5571683[/snapback] Ja.. de kommer og tar jobbene våre :---( Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Da var jeg hjemme Måkt all snøen på gårdplassen, og skal straks spise litt frokost ( don't judge me! ) --- I morra er det "fri" en kompis kommer over, å vi ska eta babb eller hva det nå måtte bli til. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HOLY MOLY. Fin innpakning. Min er ikke like fin, men kostet omtrent 30 000kr mindre. 5572587[/snapback] Betale? jeg? Neida, denne har jeg faktisk fått av Adobe. Så gjenstår det å se om jeg får beholde den... Boka til After Effects er tjukkere enn Bibelen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Han lager film som kommer til å bli legendarisk vel Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ÅÅÅ må ha foredrag i morra, vare 10-15 minutter. det kan bli kjipt. skal ha om Metal, men det er bra, trenger ikke noe manus Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 i dag skjedde det noe som var ganske dårlig gjort på skolen.etter en lang dag skulle det avsluttes med dobbeltime matte i 8 og 9 time. jeg følte meg slapp og sliten, så jeg bestemte meg for å ikke møte i matten. når jeg skulle gå til bussen hadde de andre 10 minutter igjen, men når jeg gikk forbi var det en tulling som pekte på meg går første året VGS allmen, synes ikke folk burde sladre sånn da... 5572430[/snapback] Synes ikke folk skal skulke sånn. 8. og 9. time? Hva pokker? Vi har 8 timer på det lengste. Det heter da ikke VGS, bra VG Eller var det VK? Hvert fall, frem til sommerferien heter GK HOLY MOLY. Fin innpakning. Min er ikke like fin, men kostet omtrent 30 000kr mindre. 5572587[/snapback] Betale? jeg? Neida, denne har jeg faktisk fått av Adobe. Så gjenstår det å se om jeg får beholde den... Boka til After Effects er tjukkere enn Bibelen. 5572675[/snapback] Heldigen! Men bibelen har kommer i flere opplag og redigerte utgaver Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HOLY MOLY. Fin innpakning. Min er ikke like fin, men kostet omtrent 30 000kr mindre. 5572587[/snapback] Betale? jeg? Neida, denne har jeg faktisk fått av Adobe. Så gjenstår det å se om jeg får beholde den... Boka til After Effects er tjukkere enn Bibelen. 5572675[/snapback] Driti ut av Adobe da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kanskje han bare fikk innpakningen. )) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Skulle ønske Special Olympics gikk i norge også. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HAr vi ikke nok OL som det er, a? :!: OL er fine greier, men nå som det er så mye terror og ubeskyttede dansker rundt omkring blir vel disse lekene litt "special" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fått?? Hvorfor? 5572754[/snapback] Det skal testes vel Og så er det jo fine verktøy. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 det er slitsom å være nervøs, først i dag var jeg nervøs for tannlegetimen min. Var helt kjørt da jeg kom hjem så sov to timer, da jeg våknet fikk jeg beskjed om å ha en steptime på treningssenteret, så nå er jeg nervøs IGJEN. De stiller så jævlig mye krav til timene der nede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg