Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du synes med andre ord at svak psyke skal kunne rettferdiggjøre det å ta den enkleste veien ut?

5566992[/snapback]

Har jeg aldri sangt. Det rettferdiggjør intet, men man skal ta respekt og omtanke på at folk gjør slikt og ikke henge de ut i avisene som "taperene som ikke kan ta hand om livet sitt".

Hvis du tok selvmord vil du da ha navnet ditt hengende i en avis som taperen som ikke tålte presset? Tror ikke det nei...

Lenke til kommentar
Back in the '30s, there was a lot of controversy because Chuck Norris was the first black woman to refuse to sit at the back of the bus. He karate-chopped every white person’s head off in sight, and now he sits wherever the fuck he wants to.

:mrgreen:

5567002[/snapback]

Chuck Norris has already been to Mars, that is why there are no signs of life there.

Lenke til kommentar
Du synes med andre ord at svak psyke skal kunne rettferdiggjøre det å ta den enkleste veien ut?

5566992[/snapback]

Jeg synes folk burde respektere at noen tar selvmord.

EDIT; alså, ikke henge dem ut.

5567161[/snapback]

Neida, i den sterkes verden så finnes ikke nedelag...

Lenke til kommentar

Skrev en nynorsk stil om svik og skrev: Dette er eit svik! Også fikk jeg 6'er.. :wee:

Fra gulrot til kanin, @ Tonio: Du hadde rett i at jeg ville fram til noe i går, men som jeg sa klarer jeg aldri helt å bestemme meg, og det klarte jeg ei heller i det innlegget.

Lenke til kommentar
Skrev en nynorsk stil om svik og skrev: Dette er eit svik! Også fikk jeg 6'er.. :wee:

Fra gulrot til kanin, @ Tonio: Du hadde rett i at jeg ville fram til noe i går, men som jeg sa klarer jeg aldri helt å bestemme meg, og det klarte jeg ei heller i det innlegget.

5567259[/snapback]

Hahha så jævla genialt, hørt om en som gjorde noe lignende, han skulle skrive om mot på tentamen og skrev: "dette er mot" og fikk 6 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...