Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du synes med andre ord at svak psyke skal kunne rettferdiggjøre det å ta den enkleste veien ut?

5566992[/snapback]

Har jeg aldri sangt. Det rettferdiggjør intet, men man skal ta respekt og omtanke på at folk gjør slikt og ikke henge de ut i avisene som "taperene som ikke kan ta hand om livet sitt".

Hvis du tok selvmord vil du da ha navnet ditt hengende i en avis som taperen som ikke tålte presset? Tror ikke det nei...

Lenke til kommentar
Back in the '30s, there was a lot of controversy because Chuck Norris was the first black woman to refuse to sit at the back of the bus. He karate-chopped every white person’s head off in sight, and now he sits wherever the fuck he wants to.

 

:mrgreen:

5567002[/snapback]

Chuck Norris has already been to Mars, that is why there are no signs of life there.

Lenke til kommentar

Skrev en nynorsk stil om svik og skrev: Dette er eit svik! Også fikk jeg 6'er.. :wee:

 

Fra gulrot til kanin, @ Tonio: Du hadde rett i at jeg ville fram til noe i går, men som jeg sa klarer jeg aldri helt å bestemme meg, og det klarte jeg ei heller i det innlegget.

Lenke til kommentar
Skrev en nynorsk stil om svik og skrev: Dette er eit svik! Også fikk jeg 6'er.. :wee:

 

Fra gulrot til kanin, @ Tonio: Du hadde rett i at jeg ville fram til noe i går, men som jeg sa klarer jeg aldri helt å bestemme meg, og det klarte jeg ei heller i det innlegget.

5567259[/snapback]

 

Hahha så jævla genialt, hørt om en som gjorde noe lignende, han skulle skrive om mot på tentamen og skrev: "dette er mot" og fikk 6 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...