Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars mann... :no:

 

 

Uff, tentamen gikk ikke så altfor bra. Hele konklusjonen ble ødelagt da pennen brakk og alt blekket rant utover. Skrev på overtid og var litt stresset..må ha holdt for hardt rundt pennen :blush: Håper læreren greier å lese det siste eg skrev .. :dontgetit:

Mistet bussen også pga en tøs som snek i køen.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Stakkars? Han tok vel livet sitt, i så fall er det bare synd på de som må takle det i ettertid.

 

Selvmord er egoistisk.

5566878[/snapback]

 

You just said it.

 

Hvorfor skal man bare kunne si farvel og takk for seg uten å gjøre opp for seg?

 

Det er kjipt når folk bare "Disconnecter" fra livet, på en måte.... :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man bare kunne si farvel og takk for seg uten å gjøre opp for seg?

5566892[/snapback]

I hvert fall foran masse skolebarn osv, kunne skånet andre for det i hvert fall. :no: Men du må nok hatt et ganske jævlig liv når du tar livet ditt på den måten, er ikke akkurat den mest fredfulle måten å gjøre det på. Nå er det jo ikke 100% sikkert at det er selvmord da, ikke det at jeg tror media ville ha innrømt det med det første uansett.

Lenke til kommentar

Skal egentlig ikke omtales i det hele tatt. Om noen hopper fra en bro, uten noe mer enn det hører man ikke om det. Av respekt for familien og de sørgende, i tillegg til at samfunnet strengt tatt ikke har noen nytte av å få vite det.

 

Vær Varsom-plakaten:

 

4.9. Vær varsom ved omtale av selvmord og selvmordsforsøk. Unngå omtale som ikke er nødvendig for å oppfylle allmenne informasjonsbehov. Unngå beskrivelse av metode eller andre forhold som kan bidra til å utløse flere selvmordshandlinger.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Stakkars? Han tok vel livet sitt, i så fall er det bare synd på de som må takle det i ettertid.

 

Selvmord er egoistisk.

5566878[/snapback]

 

You just said it.

 

Hvorfor skal man bare kunne si farvel og takk for seg uten å gjøre opp for seg?

 

Det er kjipt når folk bare "Disconnecter" fra livet, på en måte.... :ermm:

5566892[/snapback]

 

:no: ikke bra nei.

Jeg vil ikke "disconnecte" med det første, og håper jeg ikke detter ut heller. ( liten spøk det siste :p )

Lenke til kommentar
Back in the '30s, there was a lot of controversy because Chuck Norris was the first black woman to refuse to sit at the back of the bus. He karate-chopped every white person’s head off in sight, and now he sits wherever the fuck he wants to.

 

:mrgreen:

5567002[/snapback]

 

Haha, hva het hun igjen? Rosa Parks?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...