Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg hjemme :w00t: Italiensk lærern var sjuk igjen :D

*lage seg kebab* <3

5560878[/snapback]

le wtf :dontgetit:

 

Hva tror du kebabsjapper med ordentlige kebablagere gjør overalt? Står til pynt?

Skal du først ha kebab, så skal den lages av en som ikke snakker 100% rent norsk :p

5560912[/snapback]

 

Har jeg det i nærheten her kanskje? neppe.

Lenke til kommentar
Da var jeg hjemme :w00t: Italiensk lærern var sjuk igjen :D

*lage seg kebab* <3

5560878[/snapback]

le wtf :dontgetit:

 

Hva tror du kebabsjapper med ordentlige kebablagere gjør overalt? Står til pynt?

Skal du først ha kebab, så skal den lages av en som ikke snakker 100% rent norsk :p

5560912[/snapback]

Jeg stoler ikke på kebabsjeppene lengre, flagg brenninga osv. :whistle:

Lenke til kommentar
Fy faen, så glatt ute har det ikke vært siden krigens dager. Damn

5558834[/snapback]

Kjenner til det. :ohmy: Pass på lårhalsen sier jeg bare.

Jeg skal bygge meg sko med ild under. 999 fireDMG.

 

Ought to teach teh ice a lesson.

5558839[/snapback]

Ja, nå kjørte jeg bil da, så lårhalsen er trygg. Men mye nysnø og sporete oppover veien her. Ikke lett å manøvrere akkurat :p

5558870[/snapback]

Var hos bestemoren min og kjørte traktor med kjetting.

Ødelagt vei, masse snø, masse regn og meget, meget lav temperatur. Det vil si at jeg kjørde med stor avlessarhenger bakpå.. Hele bakdelen på traktoren skled ned i sporet som allerede var der :dontgetit: Litt skummelt...

 

Choose a Different Username!

Please note that the username kyutk367kdhtj37ktemw75kw375jgrhkukkkihelvete already exists!

 

jaaadaaa. Riktig

5561023[/snapback]

Sett en _ etterpå :tease:

Lenke til kommentar
Biffstrimler er godt det. Det de bruker på enkelte restauranter, kan hende de heller bruker lammekjøtt i de vognene, men men.

5561174[/snapback]

 

Vel, original kebab lages vel av lammekjøtt så vidt jeg har forstått, har mer tiltro til folk som kommer fra land der det er veldig utbredt enn folk som har lest hvordan det lages i en bok (se restaurantkokker).

Lenke til kommentar
Er det nytt pondus i dag? *løpe til postkassa*

5561301[/snapback]

Jau Jau! Gudd som jeg har venta :p

 

BIL STARTER IKKE

 

Oppfinnelsen er en elektronisk bok som er festet til bilbeltet. På denne boksen er det en tut, som bilføreren må blåse i før han eller hun skal starte bilen.

 

I boksen er det en sender som sender radiobølger til en mindre boks som er festet til bilnøkkelen. Hvis det lyser grønt, vil bilen starte uten problemer.

 

Men hvis det lyser rødt i boksen, sender den signaler til boksen som er festet på nøkkelen, og det blir umulig å starte bilen.

 

 

http://www.ta.no/nyheter/article1940032.ece

 

GUD så tungvidt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...