Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 oppdatert signatur På fem linjer med HW 05 skin og 1024 x 768. Er det ikke på tide å ta vekk informasjonmen om Lan-et nå b-real? Ferdig for lenge siden... Edit: Juli stod det ja! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 oppdatert signatur På fem linjer med HW 05 skin og 1024 x 768. Er det ikke på tide å ta vekk informasjonmen om Lan-et nå b-real? Ferdig for lenge siden... Edit: Juli stod det ja! Juli, André... juli. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hehe, BF2 demoen er moro! Steina: SHIT! Jeg fikk en ammo kasse i hode :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hehe, BF2 demoen er moro! Steina: SHIT! Jeg fikk en ammo kasse i hode :!: Prøvde å joine serverendere avtalte om i en tråd i BF-forumet, men den var full hele tiden. =\ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 fUzZy^: Skulle ikke du holde deg unna ett år elllerno..? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 fUzZy^: Skulle ikke du holde deg unna ett år elllerno..? Was a joke, get over it! Legger meg, snx! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 fUzZy^: Skulle ikke du holde deg unna ett år elllerno..? Was a joke, get over it! Og som vi ler! :!: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Søren da! Jeg som skulle kjefte på @kd i dag, også har jeg knapt vært her! og nå er jeg trøtt igjen så jeg orker ikke... Bare på grunn av at søster feilberegner tida med over 2 timer . Har filma noen minutter i dag hvertfall. Og nå spilte jeg nettopp Guild Wars . Forresten hva er det som holder maura ute av huset? (sukkermaur) Hater maur! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ikke spør meg hva som holder maur ute, rommet mitt kryr av de Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 et par maurslukere hjelper. nå har jeg blakka meg på finn.no.. 245,- for en enkel annonse.. jaja, sparer nå 3500,- hvis jeg får respons på den.. de to annonsene på hybel.no har bare resultert i en eneste oppringning! piss.. håper virkelig at det blir bedre respons nå. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fint du er på en vennlig visitt, phax. Koselig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jepp, jeg er en koselig gutt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da har jeg spilt BF2 noen timer. Møtte en fra Gamer.no faktisk, men jeg suger colafalsker i slike spill. CS:S all teh way!1 I morgen må jeg nok reinstalere, men må kopiere alle "viktige" ting over til en annen PC først. God natt, om noen min. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da er man hjemme fra kakefest! Rullekake er liksom godt da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet. Hva skjedde? Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Flodhest: Rart hvordan det alltid er en pc i nærheten når du er på fest. Hihi. Må jo sjekke hvordan det står til med dere da. Nå er jeg kommet hjem, forholdsvis edru, og jæævlig sulten! *ete toast* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet. Hva skjedde? Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter) Hva er "host host host ting"? Høres spennende ut. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Skulle ønske jeg var ute på fest i kveld. Skulle egentligt, men så var det bare jeg som ville Neste helg (skoleslutt) MÅ jeg på fest EDITH: Fredrik, host host host host ting, kan tolkest som kremt kremt ting også Endret 12. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg