Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren da! Jeg som skulle kjefte på @kd i dag, også har jeg knapt vært her! og nå er jeg trøtt igjen så jeg orker ikke...

Bare på grunn av at søster feilberegner tida med over 2 timer :hrm: .

Har filma noen minutter i dag hvertfall. Og nå spilte jeg nettopp Guild Wars :grin: .

Forresten hva er det som holder maura ute av huset? (sukkermaur) Hater maur!

Lenke til kommentar

et par maurslukere hjelper.

nå har jeg blakka meg på finn.no.. 245,- for en enkel annonse.. :hrm:

jaja, sparer nå 3500,- hvis jeg får respons på den.. de to annonsene på hybel.no har bare resultert i en eneste oppringning! piss.. håper virkelig at det blir bedre respons nå.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt BF2 noen timer. Møtte en fra Gamer.no faktisk, men jeg suger colafalsker i slike spill. CS:S all teh way!1

I morgen må jeg nok reinstalere, men må kopiere alle "viktige" ting over til en annen PC først.

God natt, om noen min.

Lenke til kommentar
En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet.

Hva skjedde?

Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter)

Lenke til kommentar
En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet.

Hva skjedde?

Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter)

Hva er "host host host ting"?

Høres spennende ut. :green:

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg var ute på fest i kveld.

Skulle egentligt, men så var det bare jeg som ville :(

Neste helg (skoleslutt) MÅ jeg på fest :)

EDITH: Fredrik, host host host host ting, kan tolkest som kremt kremt ting også :p

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...