Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren da! Jeg som skulle kjefte på @kd i dag, også har jeg knapt vært her! og nå er jeg trøtt igjen så jeg orker ikke...

Bare på grunn av at søster feilberegner tida med over 2 timer :hrm: .

Har filma noen minutter i dag hvertfall. Og nå spilte jeg nettopp Guild Wars :grin: .

 

Forresten hva er det som holder maura ute av huset? (sukkermaur) Hater maur!

Lenke til kommentar

et par maurslukere hjelper.

 

 

nå har jeg blakka meg på finn.no.. 245,- for en enkel annonse.. :hrm:

 

jaja, sparer nå 3500,- hvis jeg får respons på den.. de to annonsene på hybel.no har bare resultert i en eneste oppringning! piss.. håper virkelig at det blir bedre respons nå.

Lenke til kommentar
En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet.

Hva skjedde?

 

Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter)

Lenke til kommentar
En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet.

Hva skjedde?

 

Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter)

Hva er "host host host ting"?

 

Høres spennende ut. :green:

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg var ute på fest i kveld.

 

Skulle egentligt, men så var det bare jeg som ville :(

 

Neste helg (skoleslutt) MÅ jeg på fest :)

 

EDITH: Fredrik, host host host host ting, kan tolkest som kremt kremt ting også :p

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...