Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Står i lokalavisen i dag at en bønsj åttendeklassinger har funnet opp en oppfinnelse som skal hindre fyllekjøring. De har kalt den for Alkotest til bil (ATTB), som består av en komponent man blåser inn i festet på sikkerhetsbeltet, som sender et signal til nøkkelen eller noe, og om man er påvirket av alkohol får man ikke startet bilen. De har ikke fått laget noe fungerende eller noe, men de har ideen.

 

Siden småripsa har funnet opp alkolåsen på nytt tillater jeg meg å finne opp noe selv, tror dette kommer til å slå an altså!

5560082[/snapback]

 

 

Kjekt! jeg tror jeg skal gå til avisa og fortelle om et par av min "oppfinnelser" da! f.eks tidsmaskinen, eller teleporteringsmaskinen.. også har vi jo aids kuren da.. og for å ikke snakke om den boksen man kan gå inn i og blåse på den magiske krystallen så man får superkrefter og 30cm kuk!

 

har selvsagt ikke bygget noe fungerende enda, men jeg har ideen! i'm gonna be rich!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, genialt:

 

De håper å gå til topps i fylkeskonkurransen i Seljord. Vinneren av konkurransen får 5000 kroner, det er 3000 kroner for andreplass og 2000 for tredjeplassen.

 

Altså, ungene får 5000 spenn og blir glade. De bak fylkeskonkurransen masseproduserer saken og tjener flere millioner (Y)

Lenke til kommentar
Wow.

Da har jeg snakket med banken å spurt etter et billån op 130000,-

 

Hvorfor...det vet jeg ikke...men har lyst på ny bil :D

5560926[/snapback]

 

har ikke du ganske nylig kjøpt deg ny bil? synes huske no bmw snakk.. var vel kanskje fra i fjor sommer når jeg tenker meg om da. but still. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...