hegem0r Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så lenge det bare er snø som kommer ned er det greit Men, regn, slaps = hat! Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Uff, 5 minutter for sen til skolen pga. snø og dårlig brøyting. Her sitter jeg og skriver oppgaver på skolen. Sitter faktisk i en sappo-sekk. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvorfor må det ALLTID begynne å regne etter at det har snødd masse? Hater slaps! 5559626[/snapback] Akkurat. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her i Kr.Sand har det snødd utrolig mye å nå regner det så de sørlandske sjåførene som er uerfarne på dette føre er livsfarlige på dette føret. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dere så klager over snø, slaps og slikt: BAKHJULSTREKK! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du mener sånn at du sladder å kjører ut av veien eller? Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dere så klager over snø, slaps og slikt: BAKHJULSTREKK! 5559706[/snapback] Beina, ftw! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kos når halve klassen kommer for sent fordi de har måttet grave ut bilene sine før de dro.. Og enda mer kos å våkne halv syv når jeg kunne sove til kvart over syv fordi pappa freser snø på utsiden av veggen min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dere så klager over snø, slaps og slikt: BAKHJULSTREKK! 5559706[/snapback] Kjøp deg bakhjulstrekk i nord-norge, ender med at du har et anker eller noen sandbagger i bagasjen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Guiness rekord for bil med lengst kjøre distanse er en Volvo P1800. Den har gått over 2,5 millioner kilometer og ruller fortsatt! nå ble du vel stolt kætjes! edit: ser jo ut som en jaguar! Endret 6. februar 2006 av phax Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kos når halve klassen kommer for sent fordi de har måttet grave ut bilene sine før de dro.. Og enda mer kos å våkne halv syv når jeg kunne sove til kvart over syv fordi pappa freser snø på utsiden av veggen min. 5559781[/snapback] Bortskjemte drittunge Nei da, skal ikke kalle noen som er større enn meg for drittunge Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nok snø. Jeg har et spørsmål av betydning. Hvorfor putter folk _ i slutten av navnene sine. Eks. Anette_ eller Solid_? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Som oftest fordi navnet allerede er opptatt fra før. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Som oftest fordi navnet allerede er opptatt fra før. 5559908[/snapback] Aha, makes sense takk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Uff, det er noe med blandingen bråkete bussturer og sørpeføre som gjør meg til et bittert menneske. np: Phil Collins - Two Worlds Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Står i lokalavisen i dag at en bønsj åttendeklassinger har funnet opp en oppfinnelse som skal hindre fyllekjøring. De har kalt den for Alkotest til bil (ATTB), som består av en komponent man blåser inn i festet på sikkerhetsbeltet, som sender et signal til nøkkelen eller noe, og om man er påvirket av alkohol får man ikke startet bilen. De har ikke fått laget noe fungerende eller noe, men de har ideen. Siden småripsa har funnet opp alkolåsen på nytt tillater jeg meg å finne opp noe selv, tror dette kommer til å slå an altså! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Da jeg spaserte rundt i skogen i går og klinket noen jernstenger mot hverandre, oppdaget jeg noe jævla fett. Det viste seg at når gnistene traff de tørre bladene på bakken, skiftet de farge og ble veldig varme. Etter en liten stund så det slik ut: Tror dere det er noe å satse på? Endret 6. februar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Wow! Tror dette kan slå av, Loeve! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Står i lokalavisen i dag at en bønsj åttendeklassinger har funnet opp en oppfinnelse som skal hindre fyllekjøring. De har kalt den for Alkotest til bil (ATTB), som består av en komponent man blåser inn i festet på sikkerhetsbeltet, som sender et signal til nøkkelen eller noe, og om man er påvirket av alkohol får man ikke startet bilen. De har ikke fått laget noe fungerende eller noe, men de har ideen. Ah ,de har ideen, så det fant opp, så.. Elegant. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 De har prototypen eller noe. Aka papp. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg