Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kos når halve klassen kommer for sent fordi de har måttet grave ut bilene sine før de dro..

 

Og enda mer kos å våkne halv syv når jeg kunne sove til kvart over syv fordi pappa freser snø på utsiden av veggen min. :p

5559781[/snapback]

Bortskjemte drittunge :realmad:

 

Nei da, skal ikke kalle noen som er større enn meg for drittunge

:nei:

Lenke til kommentar

Står i lokalavisen i dag at en bønsj åttendeklassinger har funnet opp en oppfinnelse som skal hindre fyllekjøring. De har kalt den for Alkotest til bil (ATTB), som består av en komponent man blåser inn i festet på sikkerhetsbeltet, som sender et signal til nøkkelen eller noe, og om man er påvirket av alkohol får man ikke startet bilen. De har ikke fått laget noe fungerende eller noe, men de har ideen.

 

Siden småripsa har funnet opp alkolåsen på nytt tillater jeg meg å finne opp noe selv, tror dette kommer til å slå an altså!

post-31016-1139222668_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da jeg spaserte rundt i skogen i går og klinket noen jernstenger mot hverandre, oppdaget jeg noe jævla fett.

 

Det viste seg at når gnistene traff de tørre bladene på bakken, skiftet de farge og ble veldig varme. Etter en liten stund så det slik ut:

 

fire.jpg

 

Tror dere det er noe å satse på?

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Står i lokalavisen i dag at en bønsj åttendeklassinger har funnet opp en oppfinnelse som skal hindre fyllekjøring. De har kalt den for Alkotest til bil (ATTB), som består av en komponent man blåser inn i festet på sikkerhetsbeltet, som sender et signal til nøkkelen eller noe, og om man er påvirket av alkohol får man ikke startet bilen. De har ikke fått laget noe fungerende eller noe, men de har ideen.

Ah ,de har ideen, så det fant opp, så.. Elegant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...