Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fy faen, så glatt ute har det ikke vært siden krigens dager. Damn

5558834[/snapback]

Kjenner til det. :ohmy: Pass på lårhalsen sier jeg bare.

Jeg skal bygge meg sko med ild under. 999 fireDMG.

 

Ought to teach teh ice a lesson.

5558839[/snapback]

Ja, nå kjørte jeg bil da, så lårhalsen er trygg. Men mye nysnø og sporete oppover veien her. Ikke lett å manøvrere akkurat :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen, så glatt ute har det ikke vært siden krigens dager. Damn

5558834[/snapback]

Kjenner til det. :ohmy: Pass på lårhalsen sier jeg bare.

Jeg skal bygge meg sko med ild under. 999 fireDMG.

 

Ought to teach teh ice a lesson.

5558839[/snapback]

Ja, nå kjørte jeg bil da, så lårhalsen er trygg. Men mye nysnø og sporete oppover veien her. Ikke lett å manøvrere akkurat :p

5558870[/snapback]

Bare.. ikke bli skadet.. hører du? :ohmy:

Vil ikke høre noe om at du kjører utfor.

 

:wee: GOD NATT folkens.

Lenke til kommentar
Jeg har da aldrig vert slik mot Knut Erik

5558860[/snapback]

Joda. :D

5558885[/snapback]

 

Ikke som jeg kan huske, men på en annen side så skjer det jo hele tiden da, kan jo hendte at jeg har gjort det, og glemt det :ermm:

 

Men, legger meg jeg, god natt J@cob, Ø.B., Bundy, Kvammis, Tonio, Anette_, Knut Erik, nerdVANNA, SupremeX og MrLeftfield

Lenke til kommentar
nerdVANNA: Det var ikke meningen at du skulle finne det ut slik, kan du tilgi meg? :cry:

5558860[/snapback]

Seffz.

 

Joakim.: Jeg verken har eller kommer til å lese den, med mindre det fins en meget god grunn til at jeg burde det.

 

Når jeg først babler om lesing, noen her som har lest «En kort historie om nesten alt»? Den er ganske interessant.

 

 

EDIT: Legger deg, J@cob? Var det ikke det du skulle for en time siden? :p

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Noen som har lest denne http://www.grobut.1go.dk/dokumenter/ANJA_OG_JULIE.DOC ?

5558890[/snapback]

Anja havde aldrig – ikke end gang i sin vildeste – forestillet sig, at hun skulle opleve noget sådant. Hun lå på gulvet sammen med Julie, og de havde begge stadig hele overkroppen smurt ind i fyrenes sæd.

 

 

Ahaha.

5558955[/snapback]

Hvor mange sider har du igjen da?

 

EDit: Leser fort, du.

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar

Mye rart i den teksten gitt.

 

 

Sæden væltede ud af hans pik og ud over begge pigernes smukke ansigter. En stor ladning ramte direkte i Julies mund, og hun klynkede i vild nydelse. Synet var de to piger med sæd ud over ansigtet var så liderligt, at det satte en kædereaktion i gang hos de andre fire fyre.

Anja hørte brølet og mærkede den frække fornemmelse af sæd, der blev sprøjtet ud over hendes ansigt. Hun sugede kraftigere på pikke i hendes mund og det fik med det sammen fyren til at reagere. Pikken svulmede op i hendes mund og så endelig eksploderede den mellem hendes læber. Hed varm sæd væltede ud i hendes ventende mund, og Anja kunne høre flere fyre brøle ophidset, mens hun sank en enorm ladnings sæd. Pikken blev trukket ud af Anjas mund og hun mistede totalt kontrollen og overblikket. Det var som om sæd væltede ind over hende fra alle sider, og hun kæmpede desperat for at fange så meget som muligt af de frække sprøjt med sin mund.

 

 

 

ØB: Det er Ridge Racer som er sjefen i gata.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Da tar lille meg å slår av pcen for å prøve å krype til sengs, og ikke ødelegge denne ukens døgnrytme også ;)

5559024[/snapback]

Å, det prøvde jeg på sist i kveld. Satte meg ned her klokka ni for å skrive en naturfagsrapport. Her sitter jeg enda, og rapporten er enda ganske uferdig. Go me.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...