Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Våknet opp klokken halv seks om morningen på Grorud t-banestasjon, hadde besvimt eller noe sånt og skjønte ikke hvor jeg var. Heldigvis kjørte en taxi meg hjem gratis, skal ikke drikke mer på en GOD stund bare så det er sagt.

5558032[/snapback]

*Detter av stolen pga latter*

:!:

 

Lat nu ditta væra en lærepenge for dåkkar barn! Hihi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Våknet opp klokken halv seks om morningen på Grorud t-banestasjon, hadde besvimt eller noe sånt og skjønte ikke hvor jeg var. Heldigvis kjørte en taxi meg hjem gratis, skal ikke drikke mer på en GOD stund bare så det er sagt.

5558032[/snapback]

Ingen venner eller kjæreste som passet på at du kom deg trygt hjem? :ohmy:

Lenke til kommentar
Ingen venner eller kjæreste som passet på at du kom deg trygt hjem? :ohmy:

5558056[/snapback]

Ikke så lett når jeg stakk fra der kjæresten min var uten å si ifra og selv om han merket at jeg var borte relativt kjapt og prøvde å finne meg, hadde jeg løpt veldig fort, trynet ned en skråning før jeg fant t-banestasjonen og la meg ned der. I tillegg mistet jeg mobilen på veien så han ikke fikk tak i meg. Tror jeg besvimte fordi jeg var så kald og samtidig sørpe full. Det endte heldigvis godt takket være snille taxisjåføren :)

Lenke til kommentar
Faktisk en myk og god seng nå hadde vært paradis. Jeg har sitti i 4 timer nå og skrevet norsk innlevering til imorgen. Og, hvis du er der og, så er jeg vel i 7nde himmel? :p

5558137[/snapback]

Hehe, 4 timer hørtes ikke godt ut...

Det med 7nde himmel er jeg ikke så sikker på altså.. Hehe..

Lenke til kommentar
Faktisk en myk og god seng nå hadde vært paradis. Jeg har sitti i 4 timer nå og skrevet norsk innlevering til imorgen. Og, hvis du er der og, så er jeg vel i 7nde himmel? :p

5558137[/snapback]

Hehe, 4 timer hørtes ikke godt ut...

Det med 7nde himmel er jeg ikke så sikker på altså.. Hehe..

5558152[/snapback]

 

greit nok det :) Måtte bare prøve :whistle:

Lenke til kommentar
Våknet opp klokken halv seks om morningen på Grorud t-banestasjon, hadde besvimt eller noe sånt og skjønte ikke hvor jeg var. Heldigvis kjørte en taxi meg hjem gratis, skal ikke drikke mer på en GOD stund bare så det er sagt.

5558032[/snapback]

Sikkert noen som har lagt noe oppi drinken din :)

 

 

Skjedd noe i SO4? :p

Danskebåten sux's med slektninger.

EDIT: Hatt ALT av maskiner osv av på rommet, og nå som alt er på så lukter det jævlig svidd støv. Hmmm.

 

 

EDIT: LUKTER ikke kukter :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...