Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, har lyst til å ta opp en sak her:

 

jeg begynner å bli så drittlei av wannabe-badboys i 14-15-årsalderen med "snut er ut"-prinsippet og "råning" og "festing med "ordentlig drekke"". På skolen var det hengt opp ett eller anna i samarbeid med politiet. der hadde nevnte gruppe faktisk tatt og klippa vekk navnet "politiet" fra infoskrivet. Er det bare latterlig eller hva?

Lenke til kommentar
Okey, har lyst til å ta opp en sak her:

 

jeg begynner å bli så drittlei av wannabe-badboys i 14-15-årsalderen med "snut er ut"-prinsippet og "råning" og "festing med "ordentlig drekke"". På skolen var det hengt opp ett eller anna i samarbeid med politiet. der hadde nevnte gruppe faktisk tatt og klippa vekk navnet "politiet" fra infoskrivet. Er det bare latterlig eller hva?

5555996[/snapback]

 

Det der slutta jeg å irritere meg over og gikk over til "klar over det" modus. Tåpelig og unødvendig, enig.

Lenke til kommentar
rompa hjelper lite uansett...

5555972[/snapback]

 

hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren*

5556002[/snapback]

Det ville vel være å bæsje ved eget tre?

 

EDIT: Zlatzman, pass deg for gammel dame-PCer, de virker enkle, men straks du kommer bortpå dem kan du finne ut at det er så mange rare løsninger i den at du bruker hele kvelden på å fikse, for så til slutt å gjøre vondt verre.

(For eksempel "fikse" internett, og ende opp med at telefonen ikke virker :whistle:)

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Zlatzman, pass deg for gammel dame-PCer, de virker enkle, men straks du kommer bortpå dem kan du finne ut at det er så mange rare løsninger i den at du bruker hele kvelden på å fikse, for så til slutt å gjøre vondt verre.

(For eksempel "fikse" internett, og ende opp med at telefonen ikke virker :whistle:)

5556026[/snapback]

Jeg skal rense for spyware og virus, samt defragmentere og optimalisere. Ikke så veldig mye som kan gå galt.

Lenke til kommentar
Psykisk helse ja... Hihi. Den er ikke god!

5556095[/snapback]

Nei..vansklig å bestemme seg for hvilket emne man skal fokusere på. Kutting, vold, spisefortstyrrelser osv

 

Og så må jeg huske all statistikk utenat. Ugh. :nei:

5556129[/snapback]

Er det engelsk eller nynorsk dette skulle være? Intervju med Joachim på nynorsk:

 

Intervjuer:"jau sjau faen farsken mæ jakta psjukesk hælse"

Joachim: "Unnskyld meg, hva sa du?"

Intervjuer: "Farsken mæ ri sævva, æ sja psjuesk hælsa ri"

Joachim: "Jeg beklager så meget, men jeg tror du må finne en annen".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...