svamp Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå er det snart bare nesa igjen av den store marsipangrisen. -- Bare å lese ordet tentamen gjør meg lei. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 phax: jeg sa i det kostymet:D seee da! bleiechristina 5555631[/snapback] You take that back! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 phax: jeg sa i det kostymet:D seee da! bleiechristina 5555631[/snapback] You take that back! 5555871[/snapback] næhæi. NEVVAH Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 næhæi. NEVVAH 5555892[/snapback] jasså ja, da utfordrer jeg deg til duell! show your ass in RPP! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 rompa hjelper lite uansett... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 næhæi. NEVVAH 5555892[/snapback] jasså ja, da utfordrer jeg deg til duell! show your ass in RPP! 5555967[/snapback] Da maa du og gjoere det! *foelge med i RPP* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 næhæi. NEVVAH 5555892[/snapback] jasså ja, da utfordrer jeg deg til duell! show your ass in RPP! 5555967[/snapback] Næh, vi får se:P Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Var det ikke en som posta bilde av den vakre, hårete bakenden sin i RPP en gang? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Okey, har lyst til å ta opp en sak her: jeg begynner å bli så drittlei av wannabe-badboys i 14-15-årsalderen med "snut er ut"-prinsippet og "råning" og "festing med "ordentlig drekke"". På skolen var det hengt opp ett eller anna i samarbeid med politiet. der hadde nevnte gruppe faktisk tatt og klippa vekk navnet "politiet" fra infoskrivet. Er det bare latterlig eller hva? Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 rompa hjelper lite uansett... 5555972[/snapback] hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 rompa hjelper lite uansett... 5555972[/snapback] hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren* 5556002[/snapback] Snart skal PCen til tante fikses, håper ikke det er for mye jobb. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Okey, har lyst til å ta opp en sak her: jeg begynner å bli så drittlei av wannabe-badboys i 14-15-årsalderen med "snut er ut"-prinsippet og "råning" og "festing med "ordentlig drekke"". På skolen var det hengt opp ett eller anna i samarbeid med politiet. der hadde nevnte gruppe faktisk tatt og klippa vekk navnet "politiet" fra infoskrivet. Er det bare latterlig eller hva? 5555996[/snapback] Det der slutta jeg å irritere meg over og gikk over til "klar over det" modus. Tåpelig og unødvendig, enig. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) rompa hjelper lite uansett... 5555972[/snapback] hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren* 5556002[/snapback] Det ville vel være å bæsje ved eget tre? EDIT: Zlatzman, pass deg for gammel dame-PCer, de virker enkle, men straks du kommer bortpå dem kan du finne ut at det er så mange rare løsninger i den at du bruker hele kvelden på å fikse, for så til slutt å gjøre vondt verre. (For eksempel "fikse" internett, og ende opp med at telefonen ikke virker ) Endret 5. februar 2006 av svamp Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 rompa hjelper lite uansett... 5555972[/snapback] hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren* 5556002[/snapback] Den kompenserer ikke for resten av Christina Aguilera Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den kompenserer ikke for resten av Christina Aguilera 5556065[/snapback] Hvem trenger resten? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Uff, nettopp ferdig med å spise lunsj og så kommer folka hjem med kinamat!! Hater idioten som ikke sa fra (les:bror) Nynorsk og engelsk resten av dagen. Drive med litt research her på forumet. Tema på nynorsk tentamen er nemlig ungdommens psykiske helse 5555622[/snapback] Psykisk helse ja... Hihi. Den er ikke god! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Zlatzman, pass deg for gammel dame-PCer, de virker enkle, men straks du kommer bortpå dem kan du finne ut at det er så mange rare løsninger i den at du bruker hele kvelden på å fikse, for så til slutt å gjøre vondt verre.(For eksempel "fikse" internett, og ende opp med at telefonen ikke virker ) 5556026[/snapback] Jeg skal rense for spyware og virus, samt defragmentere og optimalisere. Ikke så veldig mye som kan gå galt. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Psykisk helse ja... Hihi. Den er ikke god! 5556095[/snapback] Nei..vansklig å bestemme seg for hvilket emne man skal fokusere på. Kutting, vold, spisefortstyrrelser osv Og så må jeg huske all statistikk utenat. Ugh. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Psykisk helse ja... Hihi. Den er ikke god! 5556095[/snapback] Nei..vansklig å bestemme seg for hvilket emne man skal fokusere på. Kutting, vold, spisefortstyrrelser osv Og så må jeg huske all statistikk utenat. Ugh. 5556129[/snapback] Er det engelsk eller nynorsk dette skulle være? Intervju med Joachim på nynorsk: Intervjuer:"jau sjau faen farsken mæ jakta psjukesk hælse" Joachim: "Unnskyld meg, hva sa du?" Intervjuer: "Farsken mæ ri sævva, æ sja psjuesk hælsa ri" Joachim: "Jeg beklager så meget, men jeg tror du må finne en annen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg