Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg legge meg og lese litt. Kan ikke være så mye på nettet nå som jeg er hjemme og bruker et ISDN-modem. God natt alle sammen! Sov godt og våkn opp!  :sleep:

5553082[/snapback]

Så, det finnes flere som "surfer" på ISDN nå ja. :p

Sitter hos pappa, ingen annen mulighet her.

Hva driver folket med, da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drikker Cola og Pepsi om hverandre. Nissen er utspekulert og Britney er best uten hodet sitt. I dag har jeg drukket Cola.

---

Nå har jeg lest en del tullete innlegg av en like tullete bruker. Nok provokasjon for hele neste uke :wee:

Lenke til kommentar
Skal man stå for Norges stolthet så skal man stå for Pepsi MAX's stolthet! :D

5553102[/snapback]

Flere enn meg som ikke klarer å se sammenhengen her?

5553110[/snapback]

Hihi. Nå fikk jeg deg til å lure...

Skrev bare noe jeg... Måtte få deg til å stoppe opp litt :)

EDIT: men før B|Real eller noen andre moderatorer kommer så burde vi stoppe denne diskusjonen. Så for å si det på denne måten:

Hver sin smak! Jeg prøver selv å holde en blanding mellom Coca Cola og Pepsi MAX/TabXtra

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Se, fredrikrb, jeg påpeker ikke den ironiske skrivefeilen hans! Er du ikke stolt av meg?

5553112[/snapback]

Hvor er Leif?

5553142[/snapback]

Såg ikke du feilen heller? Jeg mener jeg hadde 100% gramatisk korrekt i det innlegget.

5553147[/snapback]

Fønni! Grammatisk. ;p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Torswin, prøvd å dempe belysningen, helle deg et glass med Cola, sette på no god musikk, og bare kose deg med noe du liker?

5553141[/snapback]

tar meg et glass fanta, sitter å hører på Da den kristne satte livet til av dimmu borgir :blush: , og har nerver i tusen. hm :hmm:

Lenke til kommentar
jeg er stressa som vanlig... må roe ned nervene!! aah halp! :cry: får ikke til uansett hva jeg gjør

5553124[/snapback]

Jeg lærte i 10kl elns att ett ronk avslapper kroppen...

Kan jo være en idè og prøve?

5553193[/snapback]

Lærte dette vi også... Er da vært et forsøk :p du taper ikke noe på det for og si det sånn. ^_^

Lenke til kommentar
Såg ikke du feilen heller? Jeg mener jeg hadde 100% gramatisk korrekt i det innlegget.

5553147[/snapback]

Liker ikke å bruke dette uttrykket, men du fortjener det, LOL!

5553155[/snapback]

Ka faen?

Hvor er Leif?

5553142[/snapback]

Skal man stå for Norges stolthet så skal man stå for Pepsi MAX's stolthet!

Feilen: Apostrof ved genitivs-s.

Ironien: Å bruke engelsk grammatikk når han snakker om å stå for Norges stolthet.

5553174[/snapback]

Herregud.... Stakkars Norge. Ja, greit. Jeg skulle ikke brukt det der, men tenkte ikke over det.

Men nå mener jeg ikke at folk skal gjøre en stor sak over dette. Lag heller en stor sak over det stygge språket ungdommene skriver... Faen, jeg blir flau over norges ungdom :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...