johnj Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Apropos cruise; noen som har testet ut Color Fantasy? Mamma og stefaren min var i Kiel med båten forrige helg. Visstnok nydelig båt, men alt ombord var vesentlig dyrere enn hva man er vant til fra de andre Color Line-fergene. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 w00tage jeg har drukket store mengder av whiskey, kjenner ikke tunga mi, og er snart på vei til Oslo for å se Michel De Hey på Serum www.serum.no for mer info. De som er tekno frelste og befinner seg i Oslo kan sikkert bli med = Uff.... og nå har jeg skrevet en blogg hvor jeg sier at jeg liker en jente mye. Kommer garantert til å angre så veldig mye imorgen at det ekke mulig, men jeg har ingen valg. Må liksom få det ut og ikke gå med det der i tankene konstant. Fredrikrb er fortsatt Lenke til kommentar
Eline Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 *holde seg på hoften og kneet* Hva gjorde du egentlig med det benet, Eline? Jeg bedrev idrett av ypperste slag.. Jeg bowlet Men fra spøk til side, jeg har hatt en betennelse i hoften, og den har for vane å komme igjen litt nå og da.. Det er vel min egen skyld at den ikke har "sluppet taket" helt. Etter at legen min hadde satt kortisonsprøyte så begynte jeg å trene altfor ofte og hardt, og derfor har det ikke blitt helt bra igjen.. Ahh, nå sitter jeg alene hos min tante og onkel, med en bærbar pc og ser på tv. Fetterene min har jeg lagt, og de har sovnet Livet er herlig, rett og slett Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tastaturet mitt har klikket, jeg sølte saft på det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) *holde seg på hoften og kneet* Hva gjorde du egentlig med det benet, Eline? Jeg bedrev idrett av ypperste slag.. Jeg bowlet Men fra spøk til side, jeg har hatt en betennelse i hoften, og den har for vane å komme igjen litt nå og da.. Det er vel min egen skyld at den ikke har "sluppet taket" helt. Etter at legen min hadde satt kortisonsprøyte så begynte jeg å trene altfor ofte og hardt, og derfor har det ikke blitt helt bra igjen.. Ahh, nå sitter jeg alene hos min tante og onkel, med en bærbar pc og ser på tv. Fetterene min har jeg lagt, og de har sovnet Livet er herlig, rett og slett Hmm, kjedelig. Det jeg sier, sport er farlig! EDIT: Reise fra meg, Oji? :| Endret 11. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Skal spille litt SA, snakkes..Men må skaffe meg det til xbox.. Så jeg ikke trenger pc Xbox suger, pc ruler Pcene mine suger i ytelse.. Og jeg drar med meg xboxen OVER ALT.. Så derfor passer det seg til xbox. Kan ikke dra en fulltower til tyrkia som suger hestemøkk.. Eller nord-norge.. Så derfor så passer spill til xbox til mitt behov.. Btw: For og gni det inn, jeg har bestillt det*!!!!!111 :!: Endret 11. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ueland, du leser her stadig, hva med å poste? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ueland, du leser her stadig, hva med å poste? Word! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Xbox funker helt fint Jeg liker deg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ueland, du leser her stadig, hva med å poste? Word! Hvorfor? Han må vel ikke, er vel kanskje bare interessert i å se hva som skjer, sjekker kanskje rapporteringer og slikt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvorfor? Han må vel ikke, er vel kanskje bare interessert i å se hva som skjer, sjekker kanskje rapporteringer og slikt. Fordi det er koslig at Ueland poster vel! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Bare meg som trodde at det stod "Raperboys" ved første øyekast? EDIT: Ja det stemmer SnittLeif Endret 11. juni 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Dæsken ka bøgs det va i BF2! What j00 talkin bout, m8? Har spilt BF 2 x antall timer med slipknot_fan nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hehe, det ser ut som at det står "Raperboys" ja... ------ Furstrerte fruer rox! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det å ha fulle hardisker, og tilgang til en Ftp med 1,5Tb suger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Skal jeg se Men in Black II, Bring it on (sett bring it on again... Her tenker vi før vi ser ja!) eller Life After Sex? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det å ha fulle hardisker, og tilgang til en Ftp med 1,5Tb suger. [nelson]HA HA[/nelson] Hjemmelagde filmer og sånt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg