Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

w00tage jeg har drukket store mengder av whiskey, kjenner ikke tunga mi, og er snart på vei til Oslo for å se Michel De Hey på Serum :D

 

www.serum.no for mer info. De som er tekno frelste og befinner seg i Oslo kan sikkert bli med :)=

 

Uff.... og nå har jeg skrevet en blogg hvor jeg sier at jeg liker en jente mye. Kommer garantert til å angre så veldig mye imorgen at det ekke mulig, men jeg har ingen valg. Må liksom få det ut og ikke gå med det der i tankene konstant.

 

Fredrikrb er fortsatt :love::D

Lenke til kommentar
*holde seg på hoften og kneet*

:dontgetit:

 

Hva gjorde du egentlig med det benet, Eline? :D

Jeg bedrev idrett av ypperste slag.. Jeg bowlet ;)

 

Men fra spøk til side, jeg har hatt en betennelse i hoften, og den har for vane å komme igjen litt nå og da.. Det er vel min egen skyld at den ikke har "sluppet taket" helt. Etter at legen min hadde satt kortisonsprøyte så begynte jeg å trene altfor ofte og hardt, og derfor har det ikke blitt helt bra igjen..

 

Ahh, nå sitter jeg alene hos min tante og onkel, med en bærbar pc og ser på tv. Fetterene min har jeg lagt, og de har sovnet :) Livet er herlig, rett og slett :love:

Lenke til kommentar
*holde seg på hoften og kneet*

:dontgetit:

 

Hva gjorde du egentlig med det benet, Eline? :D

Jeg bedrev idrett av ypperste slag.. Jeg bowlet ;)

 

Men fra spøk til side, jeg har hatt en betennelse i hoften, og den har for vane å komme igjen litt nå og da.. Det er vel min egen skyld at den ikke har "sluppet taket" helt. Etter at legen min hadde satt kortisonsprøyte så begynte jeg å trene altfor ofte og hardt, og derfor har det ikke blitt helt bra igjen..

 

Ahh, nå sitter jeg alene hos min tante og onkel, med en bærbar pc og ser på tv. Fetterene min har jeg lagt, og de har sovnet :) Livet er herlig, rett og slett :love:

Hmm, kjedelig. Det jeg sier, sport er farlig!

 

EDIT: Reise fra meg, Oji? :|

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Skal spille litt SA, snakkes..

Men må skaffe meg det til xbox..

Så jeg ikke trenger pc :love:

Xbox suger, pc ruler ;)

Pcene mine suger i ytelse.. Og jeg drar med meg xboxen OVER ALT.. Så derfor passer det seg til xbox. Kan ikke dra en fulltower til tyrkia som suger hestemøkk.. Eller nord-norge..

Så derfor så passer spill til xbox til mitt behov..

Btw: For og gni det inn, jeg har bestillt det*!!!!!111

 

 

:!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...