Bogan Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg forstår SERIØST Bogan, ikke så mye av dialekter. Når folk er halvfulle også, forstår jeg enda mindre. Jeg og min far så en natt litt avet program kalt "Radio Røynda". Det var en mann som stod og snakket om Lyngsalpene. Jeg trodde han sa "løgnsatan" da han skal ha sagt lyngsalpene. "jah" er en talemåte, ganske sikker på at du har sett/hørt det før.. Greit det kan ikke noe for at man ikke forstår... Joda har sett ordet jah bli brukt ja.. Men Må ned til uskolen/tidelig vgs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg forstår SERIØST Bogan, ikke så mye av dialekter. Når folk er halvfulle også, forstår jeg enda mindre. Jeg og min far så en natt litt avet program kalt "Radio Røynda". Det var en mann som stod og snakket om Lyngsalpene. Jeg trodde han sa "løgnsatan" da han skal ha sagt lyngsalpene. "jah" er en talemåte, ganske sikker på at du har sett/hørt det før.. Greit det kan ikke noe for at man ikke forstår... Joda har sett ordet jah bli brukt ja.. Men Må ned til uskolen/tidelig vgs Vel, det er der Joachim befinner seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 OMG! Jeg har vunnet cruise! ... sa damen i telefonen som ringte fra gokk og snakket engelsk. Awwwwwww! *trykke 9* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg forstår SERIØST Bogan, ikke så mye av dialekter. Når folk er halvfulle også, forstår jeg enda mindre. Jeg og min far så en natt litt avet program kalt "Radio Røynda". Det var en mann som stod og snakket om Lyngsalpene. Jeg trodde han sa "løgnsatan" da han skal ha sagt lyngsalpene. "jah" er en talemåte, ganske sikker på at du har sett/hørt det før.. Greit det kan ikke noe for at man ikke forstår... Joda har sett ordet jah bli brukt ja.. Men Må ned til uskolen/tidelig vgs Vel, det er der Joachim befinner seg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 I går fikk jeg en mail hvor det stod at jeg hadde vunnet en Dell-PC. Men nummeret jeg skulle ringe var faen meg på 15 siffer Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 I går fikk jeg en mail hvor det stod at jeg hadde vunnet en Dell-PC.Men nummeret jeg skulle ringe var faen meg på 15 siffer ring fra skolen da så slipper du en stor regning i posten hvis det bare er tull og tøys Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 OMG! Jeg har vunnet cruise! ... sa damen i telefonen som ringte fra gokk og snakket engelsk. Awwwwwww! *trykke 9* Hah, for et sammentreff, det fikk jeg også i går! *Glede seg til cruise* Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 huffameg, sitti her siden klokka var 9, får vel gå ut i sola litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 I går fikk jeg en mail hvor det stod at jeg hadde vunnet en Dell-PC.Men nummeret jeg skulle ringe var faen meg på 15 siffer ring fra skolen da så slipper du en stor regning i posten hvis det bare er tull og tøys HVIS? :!: --- Morn to all. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 ARRRRG. Nå blir det Opera, som faktisk har mulighet for å gjenoppta downloads. Brenn, Norton, for at du klikker downloadsene mine. *Deaktivere* Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 OMG! Jeg har vunnet cruise! ... sa damen i telefonen som ringte fra gokk og snakket engelsk. Awwwwwww! *trykke 9* Hu dritdama ringte til meg i forgår. Plagsomt med automatiske oppringninger, spesielt når de prøver og lokke penger ut av deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 OMG! Jeg har vunnet cruise! ... sa damen i telefonen som ringte fra gokk og snakket engelsk. Awwwwwww! *trykke 9* Hu dritdama ringte til meg i forgår. Plagsomt med automatiske oppringninger, spesielt når de prøver og lokke penger ut av deg Hæ? Har jeg ikke vunnet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er noen her interreserte i et syv-dagers cruise? Meg kan fikse! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 OMG! Jeg har vunnet cruise! ... sa damen i telefonen som ringte fra gokk og snakket engelsk. Awwwwwww! *trykke 9* Sånn fikk jeg også for et par dager siden :S WTF er det??? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er noen her interreserte i et syv-dagers cruise? Meg kan fikse! Jaja fyr løs Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er noen her interreserte i et syv-dagers cruise? Meg kan fikse! JAJA!! MEG!! I dag skulle jeg på fest, men det er jo ingen som gidder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 OMG! Jeg har vunnet cruise! ... sa damen i telefonen som ringte fra gokk og snakket engelsk. Awwwwwww! *trykke 9* Sånn fikk jeg også for et par dager siden :S WTF er det??? Svindel. De ber deg taste kredittkortnummeret ditt etter du trykker 9. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Svindel. De ber deg taste kredittkortnummeret ditt etter du trykker 9. Tast det! Så får du cruise! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har noen rapportert det til forbrukerombudet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er noen her interreserte i et syv-dagers cruise? Meg kan fikse! Jaja fyr løs de går for rundt 17 000 for halvpensjon syv-dagers. Men båten er da også rated med fem stjerner av lokale myndigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg