Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg kjeder meg. kanskje jeg skal sette meg ned og sy en hel haug med danske og norske flagg, så kan jeg reiser ned til midtøsten og selge de. Kunne sikkert tjente en bitteliten sum på det :hmm:

5541213[/snapback]

:D

Men du skal ikke se bort fra at de vil være interessert i å tenne på deg også.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg kjeder meg. kanskje jeg skal sette meg ned og sy en hel haug med danske og norske flagg, så kan jeg reiser ned til midtøsten og selge de. Kunne sikkert tjente en bitteliten sum på det :hmm:

5541213[/snapback]

:D

Men du skal ikke se bort fra at de vil være interessert i å tenne på deg også.

5541233[/snapback]

Tar på meg burka elns da vettu så de ikke ser at jeg er skandinavisk.

Lenke til kommentar
Posten sender pakker på natta, ikke sant? *håpe-på-det*

5541194[/snapback]

 

Hva mener du med å sende på natta? :dontgetit:

 

du må levere pakken på postkontoret innen 4-5 tia eller no sånn for at den skal bli sendt av gårde samme dag. pakken blir så sendt til sorteringssentralen der de sorterer frem til kl 8 ca, regner med det kanskje varierer fra sted til sted. så blir pakken kjørt avgårde med trailer eller fly alt ettersom. så ja, pakkene beveger seg iløpet av kvelden/natta også..

Lenke til kommentar
Hmm, jeg kjeder meg. kanskje jeg skal sette meg ned og sy en hel haug med danske og norske flagg, så kan jeg reiser ned til midtøsten og selge de. Kunne sikkert tjente en bitteliten sum på det :hmm:

5541213[/snapback]

:D

Men du skal ikke se bort fra at de vil være interessert i å tenne på deg også.

5541233[/snapback]

Ingen så våger det når Lars står attmed henne og passer på med ei golfkølle på det her og der!

Lenke til kommentar
Posten sender pakker på natta, ikke sant? *håpe-på-det*

5541194[/snapback]

 

Hva mener du med å sende på natta? :dontgetit:

 

du må levere pakken på postkontoret innen 4-5 tia eller no sånn for at den skal bli sendt av gårde samme dag. pakken blir så sendt til sorteringssentralen der de sorterer frem til kl 8 ca, regner med det kanskje varierer fra sted til sted. så blir pakken kjørt avgårde med trailer eller fly alt ettersom. så ja, pakkene beveger seg iløpet av kvelden/natta også..

5541587[/snapback]

Jeg har fått høre at truckene er innom halv 4 og halv 6, men det kan godt bare gjelde akkurat der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...