Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarstad, er da ikke noe problem og hacke "Administrator" kontoen på en skole da :roll: Eneste problemet ditt er vel kanskje at du ikke har en "fast" PC du henger på?

 

Kan hjelpe deg og finne passordet til Admin jeg ;)

 

Edit:

 

Du trenger forresten ikke installere Opera for at det skal funke :) Du kan bare kopiere installen du har hjemme og kjøre den rett fra en USB-penn elns :w00t:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Du trenger forresten ikke installere Opera for at det skal funke :) Du kan bare kopiere installen du har hjemme og kjøre den rett fra en USB-penn elns :w00t:

5540119[/snapback]

USB-inngangene i klasserommet virker ikke. :(

 

 

Finnes en eller annen diskett på nettet som du bare kan stappe inn i PC-en og resette alle lokale brukere sine passord med. Har brukt den litt på jobben her, men husker ikke navnet i farta.

5540126[/snapback]

Lurt, det vil sikkert ingen oppdage. Jeg vil bare bruke Opera istedet for IE.

Lenke til kommentar
@Zappza: Jeg har sjekket ut hjemmesiden din, jeg så ikke en dritt. Er dette en IE-boikott?

5540202[/snapback]

Du bruker vel ikke IE?!

5540226[/snapback]

 

... Ikke at jeg liker det på noen måte :dontgetit:

Lenke til kommentar
ahpadt: Hva er vitsen og resette alle passorda og gjøre det lett mulig for sysadmin og oppdage det, når man kan hente det ut uten noen større vansker :dontgetit: Har gjort det selv, og jeg er bare 14 år :)

5540152[/snapback]

 

Sysadmin sjekker ikke hver enkelt maskin for om det er gjort om på passordet. Skulle sett for meg at vi begynte å gjøre det her med 400 brukere. :roll:

 

Mener faktisk at man kan se passordet til brukeren med den disketten også. Er litt usikker. Skal komme tilbake i morgen om jeg kommer på navnet.

Lenke til kommentar

Vegard_: Hm? Funker ikke hjemmesida mi hos deg? Funker da helt fint på skolen (hos de som bruker det :ermm:). Godt mulig den ser litt rar ut, men funke skal den nå :dontgetit:

 

Skarstad: Hva med og bare finne ut hva passordet er da? Synes selv det er litt risky og fjerne alle passorda, spesielt her på min skole hvor det bare er jeg som er stand til og klare det :whistle:

Lenke til kommentar
@Zappza: Jeg har sjekket ut hjemmesiden din, jeg så ikke en dritt. Er dette en IE-boikott?

5540202[/snapback]

 

Jeg fikk ikke opp annet enn menyen, jeg heller. Du burde forresten skifte til Opera. ;)

5540239[/snapback]

 

Men da blir pappa sur..

Lenke til kommentar
Vegard_: Hm? Funker ikke hjemmesida mi hos deg? Funker da helt fint på skolen (hos de som bruker det :ermm:). Godt mulig den ser litt rar ut, men funke skal den nå :dontgetit:

 

Skarstad: Hva med og bare finne ut hva passordet er da? Synes selv det er litt risky og fjerne alle passorda, spesielt her på min skole hvor det bare er jeg som er stand til og klare det :whistle:

5540243[/snapback]

Utrooolig treg server iallefall. :/

Lenke til kommentar

ahpadt: Joda, er godt mulig at han gidder det :roll: Kommer bare ann på hvor mange PCer det er, vi har vel rundt 70stk. Dessuten er det ikke bare en her ute, det bruker og komme folk fra kommunekontoret for og hjelpe når det er større forandringer som skal gjøres. Og da bruker de lokal admin passord. Slik jeg har oppfattet det går Skarstad på en ikke så alt for stor skole.

 

Forresten, noen som vet om noen torrent programm som funker med proxy? Har sett på utorrent og Azereus

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...