Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Var hos tannlegen i dag. Hadde visst et lite høl. Åssen er det å bore? Ikke bora på 12-13 år og da likte jeg det heller lite :S

5538813[/snapback]

 

det er nok ikke behagelig. først bruker de et bor som borer igjennom emaljen. den lager en hyl lyd og jeg synes den gjør mest vondt. så bruker de et bor som ligner litt på en "*" for å fjerne selve hullet. den rister men gjør ikke like vondt. så fyller de tannen med noe merkelige greier og du er ferdig.

 

jeg ber alltid om at de teller til 3 og tar en pause sånn at jeg kan være litt mer rolig og jeg får litt mere kontroll over situasjonen.

 

AAAH FIKK TANNLEGESKREKK NÅ :cry:

 

EDIT: fyrte inn en quote.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er nok ikke behagelig. først bruker de et bor som borer igjennom emaljen. den lager en hyl lyd og jeg synes den gjør mest vondt. så bruker de et bor som ligner litt på en "*" for å fjerne selve hullet. den rister men gjør ikke like vondt. så fyller de tannen med noe merkelige greier og du er ferdig.

 

jeg ber alltid om at de teller til 3 og tar en pause sånn at jeg kan være litt mer rolig og jeg får litt mere kontroll over situasjonen.

 

AAAH FIKK TANNLEGESKREKK NÅ :cry:

5538847[/snapback]

 

Glemte du en quote elns?

Lenke til kommentar
Jeg lagde mitt første Java-program nå. Skikkelig heftige saker.

 

Nå blir læreren min stolt tenker jeg, alt fungerer nemlig plettfritt. :cool:

5536292[/snapback]

Hello World? :p

5536375[/snapback]

 

Tja, jeg lagde jo faktisk HelloWordlApp.java først bare for å teste. Men det jeg har lagd nå er litt større, og litt mer avansert. Er fortsatt på et ganske lavt nivå, men det kommer seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...