Bandidos-Pelle Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Det blir en interessant dag imorgen. Jeg er ikke pasifist, jeg synes krig er en nødvendig ting veldig ofte. Jeg klarer bare ikke holde et våpen. 5537973[/snapback] Jeg skulle ønske jeg var i dine sko i morgen. Det er jo bare gøy å få prøvd våpen, da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Ahahahaha! Beste posten noen sinne! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Men å få holde våpen på sesjon er vel sannsynligheten 0,0001% for. Pisse i en kopp og sånt er mer sannsynlig. Natta, skulle egentlig sove 00.. For sen igjen. EDIT: Skarstad: Virker ikke som selvmordet har gått så veldig inn på ham når han går rett over på wow, nei Men på en annen måte kan det være en naturlig reaksjon, snakke om andre ting enn det vonde. Endret 2. februar 2006 av svamp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er ikke redd for å måtte røre et våpen imorgen, men i løpet av året. Jeg har ikke noe imot å bruke et år på å hjelpe landet mitt, jeg har bare ikke tenkt å røre et våpen (pyntegjenstand eller ikke). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Aldri prøvd å skyte med luftgevær, luftpistol eller lignende? Synes du det er skummelt, eller liker du ikke tanken på at det er en farlig gjenstand du nå har i hendene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Det har jeg. Likte det ikke. Har ikke gjort det siden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 *pusse tenner* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Stefan har aldri likt noe som skyter etter han fant ut at han skyter "blanks". Jeg går og legger meg. Har kun sett to episoder av The Shield i dag. Fysj. Endret 2. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Tar kvelden jeg også tenker jeg. Oppsummering av dagen: Skole, slapp matten. Lagde wok med svinekjøtt, til dessert var det pannekaker med smeltet kokesjokolade og is. (skikkelig luksusmiddag) Være alvorlig mett etter alt for mye mat. Spille EVE til seint. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 God natt fjols! Sov godt og våkn opp! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Aldri prøvd å skyte med luftgevær, luftpistol eller lignende? Synes du det er skummelt, eller liker du ikke tanken på at det er en farlig gjenstand du nå har i hendene? 5538019[/snapback] Er jo bare kult og gå på rypejakt. EDIT: Ser på tv, orker ikke denne jævla bråkebøtta. EDIT: hvor mye bærbaren min bråker: http://home.no.net/lpezster/index.php?show...ee413d65ac3f1f5 Endret 2. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
sssh Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Bare å sette på litt nedlasting og hoppe til køys.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Nei, the faster you download, the better is the loaction of your house. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 God morgen Tonio! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 God morgen alle sammen. 5538076[/snapback] God morgen. Hva bringer deg til denne tråden? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Sett på faen! Der fant jeg jammen meg to delere av Elfen Lied Episode 5! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jævlig deilig og bråkete maskin jeg har: http://home.no.net/lpezster/index.php?show...ee413d65ac3f1f5 Sånn har det vært siden jeg sølte cola for ett år siden Forsikringa finner jeg ei. EDIT: og det blir verre når den arbeider. Endret 2. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Denne gangen mener jeg det, god natt forumhorer. Sov godt å våkn opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg