Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ikke kalle det der og synge akkurat men, det er nok dessverre meg ja.

4-6 år sida sikkert

5537919[/snapback]

Kult. Hvordan kom dere på den teksten der? He he :D

5537924[/snapback]

Det der ble tatt opp halv 7 en morgen etter jeg hadde kjørt en kamerat hjem. Hele den sangen der er improvisasjon fra min side, teksta fant jeg på mens jeg babla bare. Derfor den ikke er helt optimal :p

Lenke til kommentar

Fy faen for en kjip kveld det har vært. Husverten stakk innom og sa at han sier opp leieavtalen med meg pga at de skal bygge om. Selv så mistenker jeg at han er lei av litt tregere internett enn normalt. Siden jeg må flytte ut om en måned uansett så blir det bittorrent døgnet rundt de neste 30 dagene :grin:

Lenke til kommentar
Fy faen for en kjip kveld det har vært. Husverten stakk innom og sa at han sier opp leieavtalen med meg pga at de skal bygge om. Selv så mistenker jeg at han er lei av litt tregere internett enn normalt.  Siden jeg må flytte ut om en måned uansett så blir det bittorrent døgnet rundt de neste 30 dagene :grin:

5537956[/snapback]

Siden det har blitt februar nå, så gjelder vel ikke den oppsigelsen før den 1. i neste måned?

Lenke til kommentar
Sesjon imorgen. Jeg nekter å røre et våpen. Det blir interessant å se hva de sier.

5537958[/snapback]

Neineinei! Si at du elsker våpenet ditt, at det er din venn.

5537966[/snapback]

I don't like my rifle, but i do like my gun.

Det blir en interessant dag imorgen. Jeg er ikke pasifist, jeg synes krig er en nødvendig ting veldig ofte. Jeg klarer bare ikke holde et våpen.

Lenke til kommentar
Sesjon imorgen. Jeg nekter å røre et våpen. Det blir interessant å se hva de sier.

5537958[/snapback]

5537966[/snapback]

Det blir en interessant dag imorgen. Jeg er ikke pasifist, jeg synes krig er en nødvendig ting veldig ofte. Jeg klarer bare ikke holde et våpen.

5537973[/snapback]

Hva med spilling i garden? Da skyter man nesten ikke i det hele tatt, bare har pyntevåpen innimellom.

Lenke til kommentar

5537958[/snapback]

5537966[/snapback]

5537973[/snapback]

Da vil de sikkert ha deg til å ta siviltjeneste, da... Men er det noe alternativ? (Jeg hadde ikke gjort det, blir jo ofte som å jobbe, bare at du ikke får like mye penger..?)

Bli velferdsassistent /meldingstjenesten eller noe sånt, så slipper du sikkert mer våpen etter rekrutten :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...