Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

skal ingen av jentene jeg har "reddet dagen til" komme og takke meg eller?  :dontgetit:

Ey, du redder ikke dagen min. Du ER dagen min!

 

Jeg og Fredrik har nå filosofert litt. Og vi har kommet frem til at sex er som en konkurranse, det viktigste er ikke å vinne, men å delta. ;)

Remember that, kids!

Hvordan vinner man sex?

 

"YES! FØRST! Synd det..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:green:

 

Og, vi har også funnet ut at idrettsskader når man bowler er det best å unngå!

 

Bra baneforhold er viktig!

 

 

Og, så noen ord fra meg; for å friske opp kan det være greit å ta med flere enn bare en annen i blant. Et par runder med noen gode venner er bra for humøret!

Lenke til kommentar
hehe ei som trodde han karen i avataren min var meg :D

Silent Bob? :thumbup:

Pleeaase.

Kevin Smith is the name, og hvis dere kun kjenner ham som Silent Bob...

Uff herregud skjerp deg! Jeg vet like godt som deg at han heter Kevin Smith, men det er bra du poengterer at vi ikke har peiling.

Noen ganger kommer du med så jævlig kjeie uttalelser at jeg får mark. Jeg vet du har god greie på film, men innimellom er det like greit å holde kjeft.

Sorry, måtte bare få det ut :D

Lenke til kommentar
hehe ei som trodde han karen i avataren min var meg :D

Silent Bob? :thumbup:

Pleeaase.

Kevin Smith is the name, og hvis dere kun kjenner ham som Silent Bob...

Uff herregud skjerp deg! Jeg vet like godt som deg at han heter Kevin Smith, men det er bra du poengterer at vi ikke har peiling.

Noen ganger kommer du med så jævlig kjeie uttalelser at jeg får mark. Jeg vet du har god greie på film, men innimellom er det like greit å holde kjeft.

Sorry, måtte bare få det ut :D

:green:

Lenke til kommentar
:!:

Ok, me is sorry.

 

edit: Selv om det var et snev av ironi bak det hele har du rett i at det virket veldig hovent, men har jeg ofte sånne kommentarer? Håper da virkelig ikke det, i så fall er det mulig at en del ironi må gjøres tydeligere.

apology accepted!

 

hehe gutten blir seriøs vettu, når jeg prater til'n, ikke verst :D

Neida vet du bare tuller og er ironisk hele tida, men ja du har veldig ofte slike innlegg og følte jeg bare måtte ta i litt når det først var myntet på meg :p

Lenke til kommentar
:!:

Ok, me is sorry.

 

edit: Selv om det var et snev av ironi bak det hele har du rett i at det virket veldig hovent, men har jeg ofte sånne kommentarer? Håper da virkelig ikke det, i så fall er det mulig at en del ironi må gjøres tydeligere.

apology accepted!

 

hehe gutten blir seriøs vettu, når jeg prater til'n, ikke verst :D

Neida vet du bare tuller og er ironisk hele tida, men ja du har veldig ofte slike innlegg og følte jeg bare måtte ta i litt når det først var myntet på meg :p

Jeg skal prøve å enten gjøre ironien mer tydelig eller begrense sånne innlegg, men det skal være sagt at poenget er som oftest å informere, ikke drite ut eller brife fordi jeg vet hvem Kevin Smith er. Akkurat i dette tilfellet ser jeg at det manglet en " :p ".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...