Zlatzman Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Da har jeg startet opp en 14-dagers trial account i EVE-online. Blir spennende å se hvordan det går. Kanskje jeg hiver meg på MMORPG-bølgen jeg også 5531374[/snapback] Smart move! Hold deg for all del unna Anarchy Online, med mindre du har lyst til å slutte og spille. 5531560[/snapback] Det er en mulighet for AO-testing, for vi er tre kamerater sannsynligvis finner et felles spill å spille. Det kan godt hende at det ikke blir et MMORPG da, vi får se. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeremy Clarkson fra TopGear skriver om Norge, hahaha: (...) because driving in Norway requires some special skills. If we had even a tenth as much snow, Britain would be lockered in “ice chaos”. Police would advise motorists to stay at home and not make a journey unless you were delivering a kidney to the Queen herself. Even the main roads in Norway are snow covered. The back roads are made up of what appears to be a rip-snorting wheel-twirling combination of ice, banana skins and Fairy Liquid. You might imagine, then, that everyone in Norway would have off-roaders. They don’t. In 10 days I didn’t see one, and that’s because up there a Land Rover Discovery costs more than £100,000. So you buy a normal two-wheel-drive car . . . and cope. And to make sure this happens you’re limited to 4mph and the roads are littered with forward-facing speed cameras that go off in a burst of blinding red light so intense it can strip all the paint off the front of your car. They don’t take your licence for speeding over there. They take your sight. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 De spilte inn i lillehammer de ja.. 1 times spesialsending herfra Når blir det vist på tv, noen som vet? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeremy Clarkson fra TopGear skriver om Norge, hahaha: Blubblubblubb. 5531727[/snapback] Hahahaha! :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du ... Joakim klarte å sette seg inn i det. Nok sagt.Og det ser slettes ikke så fælt ut. 5531698[/snapback] Trailere har en tendens til å glorifisere litt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeremy Clarkson fra TopGear skriver om Norge, hahaha: (...) because driving in Norway requires some special skills. If we had even a tenth as much snow, Britain would be lockered in “ice chaos”. Police would advise motorists to stay at home and not make a journey unless you were delivering a kidney to the Queen herself. Even the main roads in Norway are snow covered. The back roads are made up of what appears to be a rip-snorting wheel-twirling combination of ice, banana skins and Fairy Liquid. You might imagine, then, that everyone in Norway would have off-roaders. They don’t. In 10 days I didn’t see one, and that’s because up there a Land Rover Discovery costs more than £100,000. So you buy a normal two-wheel-drive car . . . and cope. And to make sure this happens you’re limited to 4mph and the roads are littered with forward-facing speed cameras that go off in a burst of blinding red light so intense it can strip all the paint off the front of your car. They don’t take your licence for speeding over there. They take your sight. 5531727[/snapback] hihi, hvilken episode? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) hihi, hvilken episode? 5531790[/snapback] Denne artikelen. Endret 31. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 De spilte inn i lillehammer de ja.. 1 times spesialsending herfra Når blir det vist på tv, noen som vet? 5531763[/snapback] Lenge siden den gikk da. Sikkert måneder siden Var no ett program med top-gear i norge. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 På tide å legge seg snart. *laste ned WoW-filmer* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hahhahaha, seinfield *drikke vann* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hahaha, gøyal WoW-film! *pusse tenner* EDIT: Hvordan kan jeg pause downloads fra filefront. com når jeg bruker Opera? Endret 31. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Da blir den avbrutt og jeg må starte på nytt. Men never nøye, farten økte betraktelig, så den vil være ferdig til i morgen tidlig uansett. EDIT: På tide å køye, god natt folkens! Sov godt og våkn opp! Endret 1. februar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 De spilte inn i lillehammer de ja.. 1 times spesialsending herfra Når blir det vist på tv, noen som vet? 5531763[/snapback] Lenge siden den gikk da. Sikkert måneder siden Var no ett program med top-gear i norge. 5531847[/snapback] Du tenker på SLRen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det kan godt være, den dritt mercedesen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det kan godt være, den dritt mercedesen. 5531958[/snapback] Ja, SLRen er jo en drittbil det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Da blir den avbrutt og jeg må starte på nytt. 5531909[/snapback] Så vidt jeg har forstått, så er det serveren sin feil, og ikke Operas. God natt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det kan godt være, den dritt mercedesen. 5531958[/snapback] Ja, SLRen er jo en drittbil det. 5531960[/snapback] Var det ikke den som brøyt sammen hele tiden? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jøss, trodde ingen hørte på den gamle skiten der jeg! Najs! Men natta folkens! Maintenance i WoW - nothing more to do! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Da har jeg sett ferdig første sesong av the shield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg