Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GRU DEG! :w00t:

Det vesker, og når du ikke tror det skal veske mer, så vesker det mer. Og det gjør vondt, og jeg regner med klassen din slår til hverandre i skulderen.

 

Jeg husker BCG'en, det var helt jævlig.

Men ikke alle hadde vondt uker etterpå. Folk bare kom borti skulderen så skrek jeg :hmm:

5528780[/snapback]

BCG er ikke noe å grue seg til. Eneste som svei litt var når hu sprøyta det inn, ellers merka jeg ikke noe til det. :ermm:

 

Mamma lager lasagne nå! :love:

Lenke til kommentar
Jeg var så tøff at jeg gikk og tok BCG i midttimen før alle andre, slik at jeg kunne gå opp og fortelle hvor vond den var.

5528868[/snapback]

Du fikk sikkert slippe å ta den med de andre :cool:

 

--

BCG: Selve sprøyta syns jeg ikke var noe, men det var irriterende lenge betent/opphovnet.

Lenke til kommentar

BCG og pirquet var veldig greit. Måtte imidlertid ta en ny skintest, og nå bruker man jo ikke pirquet lenger...

 

Men en sprøyte... Og nede på helsestasjonen(eneste stedet annet enn skoler som (visstnok) har dette) stikekr helsesøsterdamen feil. Og det var vondt. Og jeg blir svimmel. Og visstnok blek. Og helsesøsterdamen får lettere panikk... "Hjelpe meg, jeg skal hente et glass vann til deg jeg!" Hun kommer inn døren, med vannet, og blir reddere, "kom kom, du skal nok legge deg ned litt!!"

 

Og jeg sjangler ut og inn på jordmorkontoret, og blir med nød og neppe lagt ned på jordmorbenken, der jeg ligger en halvtime. Hun spør pent om hun kan stikke igjen, og joda, og hun stikker meg i den andre armen. Antagelig stakk hun feil(skintesten ble nemlig negativ, og det skulle den jo ikke blitt...), gjorde like vondt som første gangen, igjen, men det turte hun ikke si, og lot meg ligge en halvtime til, før jeg drog.

 

Men da jeg tok den på skolen, dét gikk meget bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...