Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Howie sier:

ta imot?

T sier:

brb

T sier:

OMG

Howie sier:

har msn klikkeT?

T sier:

nei

Howie sier:

ta imot da 

T sier:

2sec

T sier:

OMGOMGOMGOMG

Howie sier:

hva?

T sier:

det kom et slikt jævlig ekkelt insektkryp inn vinduet, jeg slo det, men så forsvant det.

Howie sier:

haha!

 

(...)

 

T sier:

men nå pwna jeg den

Howie sier:

smooth!

Lenke til kommentar

Da sitter jeg på jobben i dag. Vi har fått ny über-high-tech-kasse. Jævlig kompliserte saker, og jeg har ingen oplæring i den. Jeg får den til å funke, og det går bedre og bedre, men jeg trur alle de fulle pølsemenneskene kommer til å bli utolmodig i natt, når jeg bruker 2 minutter på å slå inn ostepølse med rekesalat.

Lenke til kommentar
Siste fra meg i dag: http://www.skizzers.org/andy/lego.html :wee:

 

NÅ må jeg sove.

Genialt! :!:

 

Skjønner ikke at folk vil legge seg nå, det er lange netter på forumet ( evt. korte i mitt tilfelle) som gjør sommerferien til det den er. Det er en helt egen følelse lissom =)

 

Så jeg skjønner meg hvertfall ikke på føssi, menmen. Ha et fint år uten oss :p Jeg ville ikke klart det..

Lenke til kommentar

Sove er for pyser...

 

Har en følelse noen av vennene mine er sure på meg...jeg har egentlig bestemt meg for å slutte å drikke (etter en uheldig episode med kjæresten :cry: )...men nå tror jeg dem har en tanke om at jeg ikke vil gå sammen med dem i helgene osv.. *se for seg mange helger alene* :(

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Haddis: Kan du ikke være med de på fest selv om du ikke drikker? Ser problemet her, men du kunne jo prøvd å forklart problemet til dem da. Og hvis de drar på byen kan du jo danse osv og ikke bare drikke? Evt. bare drikke litt

når du er med de. De burde jo kunne ha litt forståelse for at du ikke vil ødelegge det du har med dama ved å drikke for mye og gjøre dumme ting ( nå vet ikke jeg hva episoden din var, men det virka på meg som om det var noe ødeleggendes)

 

Bare snakk med de så går det nok bedre :)

Lenke til kommentar
skal ingen av jentene jeg har "reddet dagen til" komme og takke meg eller?  :dontgetit:

Ey, du redder ikke dagen min. Du ER dagen min!

 

Jeg og Fredrik har nå filosofert litt. Og vi har kommet frem til at sex er som en konkurranse, det viktigste er ikke å vinne, men å delta. ;)

Remember that, kids!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...