Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Noen interessante og noen mindre interessante fakta

(Nummer 14 er tross teksten ikke fakta)

5526087[/snapback]

14. Det er umulig å kile deg selv. En del av hjernen forteller en annen hva du driver med, og ignorerer følelsen.

Dette gjelder ikke for meg :ermm: Jeg klarer å kile meg selv under foten :D

 

20. Under en kvinnelig orgasme vil kroppen produsere svært sterke smertestillende krefter, så hodepine er faktisk en grunn til å ha sex

Jippi! :D

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen. Klassen min klarer ikke skrive ned EN setning som læreren sier uten å spørre flere ganger hva det var.

 

Åpnes i Quicktime

 

http://www.home.no/fredrikrb2/klasse.mp3 <-- mp3

5527452[/snapback]

Hehe, kjenner til det. Vi har en (no offence) retard fyr i klassen. Så vi må høre samme tingene om og om igjen.. Var vaskeligere på barneskolen :p

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Hvem kjøper P900 nå? Kommer jo snart en ny modell, og P900 har jo ikke blitt produsert i det hele tatt i år. (Pappa skaffer seg antagelig den nye modellen, når den kommer)

5528365[/snapback]

Gidd.

5528391[/snapback]

I følge kunderådgiveren vår på Nordialog har de ikke den inne, og har heller ikke hatt det en stund... :shrug: Ser ikke helt problemet i at jeg sier dette.

Lenke til kommentar
Hvem kjøper P900 nå? Kommer jo snart en ny modell, og P900 har jo ikke blitt produsert i det hele tatt i år. (Pappa skaffer seg antagelig den nye modellen, når den kommer)

5528365[/snapback]

Gidd.

5528391[/snapback]

I følge kunderådgiveren vår på Nordialog har de ikke den inne, og har heller ikke hatt det en stund... :shrug: Ser ikke helt problemet i at jeg sier dette.

5528430[/snapback]

"Hvem kjøper den nå? Den nye kommer snart, må jo ha det nyeste hele tiden!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...