Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble sur av det CDON-greiene. Stort skår i gleden jeg fikk av å lese de morsomme trådene som har kommet i dag. Når jeg har fått motet tilbake skal jeg gå på play.com og handle der i steden.

 

Ø.B.: Full Metal Jacket er en morsom film :wee:

Jeg ser opp til sersjanten for alle de fine måtene å ordlegge seg på.

Lenke til kommentar
Sweeeet. Vurderer faktisk militæret et år. Jeg trenger struktur, disiplin og mindre PC-tid.

5525971[/snapback]

 

Struktur: Tjaa.. få skap hos oss som er klare for inspeksjon. Hva har man ellers pakksekken til?

Disiplin: Det skulle vel gå an å skaffe seg.

Mindre PC-tid: Får du så avgjort.

 

Men det er så absolutt å anbefale. Skulle ønske jeg kunne hoppe over studier, lekser, karakterer og alt det slitet og bare være i militæret så lenge jeg vil for så å gå rett til en god jobb..

Lenke til kommentar
Vurderer og klippe meg! Så slipper je gat headsettet detter av osv, fordi håret er for langt, og at det klistrer seg til leppene når jeg har smurt dem inn.

Og klør i ansiktet hele tiden osv. MacGyver hår er så.. "gay" :p

Men så må je gfinne en sveis jeg liker da. Hmmm.

5526036[/snapback]

 

Ut i fra din beskrivelse høres det ut som en god idee... ;)

Lenke til kommentar
Vurderer og klippe meg! Så slipper je gat headsettet detter av osv, fordi håret er for langt, og at det klistrer seg til leppene når jeg har smurt dem inn.

Og klør i ansiktet hele tiden osv. MacGyver hår er så.. "gay" :p

Men så må je gfinne en sveis jeg liker da. Hmmm.

5526036[/snapback]

Bare å gå til en frisør og gi vedkommende fritt spillerom. "Lag noe kult"

Lenke til kommentar
Takktakk. Håper jeg overlever, bedøvelse i ganen er ikke kult.

5525955[/snapback]

Bedøvelse er da kjempegøy!

5525970[/snapback]

Ja, men ikke selve stikket, og ikke i ganen, er jo bare hardt der oppe, pain pain!

5526017[/snapback]

Det er som analsex, det er bare vondt i begynnelsen.

5526040[/snapback]

 

Ooookey.. :roll:

Lenke til kommentar
Vurderer og klippe meg! Så slipper je gat headsettet detter av osv, fordi håret er for langt, og at det klistrer seg til leppene når jeg har smurt dem inn.

Og klør i ansiktet hele tiden osv. MacGyver hår er så.. "gay" :p

Men så må je gfinne en sveis jeg liker da. Hmmm.

5526036[/snapback]

 

Ut i fra din beskrivelse høres det ut som en god idee... ;)

5526039[/snapback]

Tja, er bare i veien, liker ikke håret mitt så godt oengre. Pluss headsette lugger noe innihælvette, og håret gjør at headsettet sklir rett av, og jeg har headsettet på hele skoledagen :p

EDIT: og en times busstur hjem, og 35min buss til skolen(elns)

Vurderer og klippe meg! Så slipper je gat headsettet detter av osv, fordi håret er for langt, og at det klistrer seg til leppene når jeg har smurt dem inn.

Og klør i ansiktet hele tiden osv. MacGyver hår er så.. "gay" :p

Men så må je gfinne en sveis jeg liker da. Hmmm.

5526036[/snapback]

Bare å gå til en frisør og gi vedkommende fritt spillerom. "Lag noe kult"

5526041[/snapback]

Nja, ikke sikkert det passer meg da.

Men du sier noe..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Vurderer og klippe meg! Så slipper je gat headsettet detter av osv, fordi håret er for langt, og at det klistrer seg til leppene når jeg har smurt dem inn.

Og klør i ansiktet hele tiden osv. MacGyver hår er så.. "gay" :p

Men så må je gfinne en sveis jeg liker da. Hmmm.

5526036[/snapback]

Bare å gå til en frisør og gi vedkommende fritt spillerom. "Lag noe kult"

5526041[/snapback]

Nja, ikke sikkert det passer meg da.

Men du sier noe..

5526046[/snapback]

Hmm, det kan være et problem, men om det er en bra frisør kan man i alle fall håpe. Jeg har tenkt å la håret mitt gro frem mot mai og så stusse det. Litt usikker på om jeg skal gi en frisør fritt spillerom eller om jeg bare skal klippa alt deilig og kort. Omkring 3-4 cm kanskje.

 

Tar kvelden nå jeg, får se om jeg orker skole i morgen. Det avhenger av hvor mye det regner.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Drar til nikita i oslo elns, de er god. Fiksa håret mitt før.(sånn gubbe som klipte meg, og gredde håret, så når jeg retta det var ALT SKJEIVT). Var også EMO for noen år siden elns og klipte av meg mye av håret :p. Så jeg fikk skikkelig kort når det var retta. :p

EDIT: er vel 2,5 år siden elns jeg klippa håret mitt. Hmmm.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...