Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seether: Hvem skrek og hvem klagde? Høres ut som du ble anklaget for voldtekt. :tease:

5523185[/snapback]

Bare søsteren min som mest sannsynlig lar matteprøvestress frustrasjon gå ut over meg :roll: kjempe gøy..

 

Men no føler eg meg bare veldig veldig bra! elsker treningen mer for hver gang :!: I dag lærte vi en knall tøff kata: basai dai.

 

Vurderer å stikke innom biblioteket i morgen. Kanskje jeg treffer på deg chills..eller hva? :p

Lenke til kommentar

Lol, nei! :p Da vil jeg jo eksplodere i fett når jeg blir voksen ;)

5524690[/snapback]

Tren muskler da :p

5524707[/snapback]

 

Hm... Er vel ikke sunt å bygge på kroppen i så ung alder :p Det kan gi hormonforstyrrelser.

 

Men muskler veier jo fire ganger så mye som fett, så why not? :p Kan begynne å løfte vekter, så skl jeg si om det hjelper. Men det tar jo tid.

5524730[/snapback]

Hmm, veier ikke muskler 1.8 ganger mer enn fett? Tror det var nesten dobbelt så mye, det sa læreren min engang.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Sist gang jeg var på biblioteket fikk jeg kjeft av noen muslimer fordi jeg tok i koranen uten å vaske meg på henda først.

 

Jeg sa "jeg tror ikke på sånt" og ble ganske sur da han ene truet med å klappe til meg. Satt koranen nederst i bokhylla etterpå :innocent:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Er på biblioteket der skjer ting. Forrige gang så jeg gjennom filmene i hylla der ,intetanende om hva som ventet meg. :ermm:

Skummelt

5524844[/snapback]

Hørte av noen jenter i klassen at biblioteket var stedet for sjekking. "Der kunne man lissom finne noen som var kjekke OG smarte lissom " :roll:

 

..men for all del. Sex på offentlige steder :w00t: (sikkert digg :innocent: )

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Er på biblioteket der skjer ting. Forrige gang så jeg gjennom filmene i hylla der ,intetanende om hva som ventet meg. :ermm:

Skummelt

5524844[/snapback]

Hørte av noen jenter i klassen at biblioteket var stedet for sjekking. "Der kunne man lissom finne noen som var kjekke OG smarte lissom " :roll:

5524888[/snapback]

Smart. Om jeg henger på bibloteket tror folk jeg er glup. Lurer på om det kommer noen hotte babes som vil diskutere bøker med meg. :hmm:

Lenke til kommentar
Er på biblioteket der skjer ting. Forrige gang så jeg gjennom filmene i hylla der ,intetanende om hva som ventet meg. :ermm:

Skummelt

5524844[/snapback]

Hørte av noen jenter i klassen at biblioteket var stedet for sjekking. "Der kunne man lissom finne noen som var kjekke OG smarte lissom " :roll:

5524888[/snapback]

Smart. Om jeg henger på bibloteket tror folk jeg er glup. Lurer på om det kommer noen hotte babes som vil diskutere bøker med meg. :hmm:

5524907[/snapback]

Jeg tror det er mye bedre å sitte foran PCen og vente på at en hot babe ringer på døren.

Lenke til kommentar
Smart. Om jeg henger på bibloteket tror folk jeg er glup. Lurer på om det kommer noen hotte babes som vil diskutere bøker med meg.  :hmm:

5524907[/snapback]

Sleng på deg en alpelue noen briller kanskje og bla igjennom en heavy,støvete russisk bok mens du rynker brynene så kan det bli noe på deg!

Lenke til kommentar
Smart. Om jeg henger på bibloteket tror folk jeg er glup. Lurer på om det kommer noen hotte babes som vil diskutere bøker med meg.  :hmm:

5524907[/snapback]

Sleng på deg en alpelue noen briller kanskje og bla igjennom en heavy,støvete russisk bok mens du rynker brynene så kan det bli noe på deg!

5524933[/snapback]

 

Plz. Alpelue er _SÅ_ musikklinje.

Lenke til kommentar
Sleng på deg en alpelue noen briller kanskje og bla igjennom en heavy,støvete russisk bok mens du rynker brynene så kan det bli noe på deg!

5524933[/snapback]

Oww yea! Bare å bøye seg fram til dem og si at jeg har studert Kama Sutra. Ikke mange som ikke vil bli med leke litt bak barnebokhylla. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...