Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det er noe morsommere å være undervektig enn overvektig. Som nevnt ovenfor, det er trist når folk har sånne problemer, ofte er det vanskelig å gjøre noe med det, iallefall umiddelbart, og det er ganske grusomt at folk mobbes for noe sånt.

5524494[/snapback]

 

Jeg er undervektig :ohno: Ser nesten sykelig tynn ut, men er langt fra et skrekkeksepmel. Får en del kommentarer i gymmen osv. Folk tror det er så inmari lett å legge på seg, men jeg spiser kjempemasse (sunt, dog) men går faktisk nedover i vekt, om man regner i BMI. Hadde BMI på 25 før i tida. Nå ligger jeg på 18.

 

Blir ganske lei meg når jeg hører "Du burde legge på deg litt, ass. Faen, man kan se ribbeina dine såååå tydelig, ass, faen." :cry:

5524573[/snapback]

Når jeg var mindre var jeg også veldig tynn, så begynte jeg og drikke litervis med cola, og anla cola mage, og cola lår, og dårlig kondis(det tror jeg ikke var på grunn av colaen). :p

Utrolig stolt over meg selv, ikke drukket cola på leeenge nå, ikke mer enn en liter vertfall.

Mage-fettet er blitt enda mjukere nå. Skjønner ikke hvorfor. Mindre også. Fått komplimenter jo ffs i gymmen :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

jeg, siden jeg er nerd, bryr meg ikke hvordan pcen min ser ut, men mer på hvordan den yter. hvem bryr seg om den grå kassa som står under borde uansett, er liksom det som er inni som teller :)

 

samme gjelder folk. :) blir dumt å BARE dømme utseende og ikke maskindelene inni. jadda jadda vet det er masse skit men jeg driter i det. mhm

 

edit: ÅNEI ÅNEI! LEIF KOM! :cry:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Når jeg var mindre ver jeg også veldig tynn, så begynte jeg og drikke litervis med cola, og anla cola mage, og cola lår, og dårlig kondis. :p

Utrolig stolt over meg selv, ikek drukket cola på leeenge nå, ikke mer enn en liter vertfall.

5524622[/snapback]

 

Jeg spiser godteri bare på lørdag (selvfølgelig unntak ved anledninger) og drikker brus omtrent en gang i halvåret. Juice og saft drikker jeg nesten ikke lenger og sjokoladepålegg er tabu :p

 

Kanskje en grunn?

 

Mange som sier at det er fordi jeg vokser, men jeg har ikke vokst en dritt i høyden i det siste, i hvert fall. Skrumper bare inn :dontgetit:

 

 

 

 

:p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Jeg spiser godteri bare på lørdag (selvfølgelig unntak ved anledninger) og drikker brus omtrent en gang i halvåret. Juice og saft drikker jeg nesten ikke lenger og sjokoladepålegg er tabu :p

 

Kanskje en grunn?

 

Mange som sier at det er fordi jeg vokser, men jeg har ikke vokst en dritt i høyden i det siste, i hvert fall. Skrumper bare inn :dontgetit:

 

 

 

 

:p

5524658[/snapback]

Begynn og drikk cola :wee:. Slet med og legge på meg når jeg var liten.

Drikk MASSE cola :w00t:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Begynn og drikk cola :wee:. Slet også med og legge på meg når jeg var liten.

Drikk MASSE cola :w00t:

5524669[/snapback]

 

Lol, nei! :p Da vil jeg jo eksplodere i fett når jeg blir voksen ;)

Lenke til kommentar
Det er meget farlig å være undervektig. Det samme med overvektig.

 

Legg dere på en BMI på 18-25 :love:

5524701[/snapback]

 

Går ikke grensa ved 18,5?

 

Mao er jeg bare såvidt undervektig nå. Hm.. Pappa er forresten nesten like tynn, lurer på om det ligger i slekta? Mor er ganske kraftig, dog..

Lenke til kommentar

Lol, nei! :p Da vil jeg jo eksplodere i fett når jeg blir voksen ;)

5524690[/snapback]

Tren muskler da :p

5524707[/snapback]

 

Hm... Er vel ikke sunt å bygge på kroppen i så ung alder :p Det kan gi hormonforstyrrelser.

 

Men muskler veier jo fire ganger så mye som fett, så why not? :p Kan begynne å løfte vekter, så skl jeg si om det hjelper. Men det tar jo tid.

Lenke til kommentar
Mor er ganske kraftig, dog..

5524715[/snapback]

 

dvs. feit?

5524726[/snapback]

 

Hoy, Zero! :D

 

Nope, mor er kraftig :p Litt brede skuldre og kraftige muskler. Litt fett også, men det er overkommelig :love:

Lenke til kommentar
Det er meget farlig å være undervektig. Det samme med overvektig.

 

Legg dere på en BMI på 18-25 :love:

5524701[/snapback]

 

Går ikke grensa ved 18,5?

 

Mao er jeg bare såvidt undervektig nå. Hm.. Pappa er forresten nesten like tynn, lurer på om det ligger i slekta? Mor er ganske kraftig, dog..

5524715[/snapback]

Jaja, 18 eller 18,5.

 

Poenget er at det ikke er kult å være verken undervektig eller overvektig. Dermed må en ta tak i problemet så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...