Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har vært steder med tyve anorektiske jenter ad gangen - så kom ikke her.

"Bomber" skal man ikke ta i svømmebasseng der andre mennesker trener. Hater slike barn.

5524370[/snapback]

Vel, jeg hadde nok gjort det samme som eieren av bassenget.

 

Og putte opp et skilt "Reserverer meg rettet til og nekte folk adgang" elns. Man skal tenke på de andre også.

5524392[/snapback]

Dette er meget verre: http://www.iapsnj.org/nia/bikini.jpg (Anbefaler ingen å trykke, men hva er vel en anorektisk jente i forhold?)

5524405[/snapback]

Vel, har en bestekompis som er overvektig, og vi har vært på badehallen på rykking elns, ingen har stirra. Men sånne tynnejenter er kvalmt, og eieren må gjøre noe, som torswin sa.

EDIT: Eneste jeg kan tenke på er en gammel SOSS dame som satt og stirra på bussen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jocke, jeg foretrekker overvektige jenter fremfor undervektige.

5524427[/snapback]

QFT/QTF whatever

 

enig der, selvfølgelig er folk som er akkurat passe best :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

enig der, sidious. er trist når folk har problemer i det hele tatt :cry: men tror jenter egentlig har større motepress enn de fleste guttene noen gang vil merke. virker iallefall sånn

Lenke til kommentar
Jocke, jeg foretrekker overvektige jenter fremfor undervektige.

5524427[/snapback]

jasså?! Jeg forbeholder meg retten til å være uenig.

 

Vel, har en bestekompis som er overvektig, og vi har vært på badehallen på rykking elns, ingen har stirra.

Så lite kjent i Bærum som du er tipper jeg du var i Nadderud-hallen.

 

eieren må gjøre noe

Hvis han hadde kastet ut en overvektig dame kan du være sikker på at saken hadde vært noe annet, og at man ville snakket om diskriminering...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

synes egentlig ikke man bør stenge folk ute pga de ser sånn og sånn ut. alle sammen må være godtatt og velkomne i et åpent og fritt samfunn som alle vil at det skal være :D

 

 

edit: ny avatar forresten.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er noe morsommere å være undervektig enn overvektig. Som nevnt ovenfor, det er trist når folk har sånne problemer, ofte er det vanskelig å gjøre noe med det, iallefall umiddelbart, og det er ganske grusomt at folk mobbes for noe sånt.

5524494[/snapback]

 

Jeg er undervektig :ohno: Ser nesten sykelig tynn ut, men er langt fra et skrekkeksepmel. Får en del kommentarer i gymmen osv. Folk tror det er så inmari lett å legge på seg, men jeg spiser kjempemasse (sunt, dog) men går faktisk nedover i vekt, om man regner i BMI. Hadde BMI på 25 før i tida. Nå ligger jeg på 18.

 

Blir ganske lei meg når jeg hører "Du burde legge på deg litt, ass. Faen, man kan se ribbeina dine såååå tydelig, ass, faen." :cry:

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er noe morsommere å være undervektig enn overvektig. Som nevnt ovenfor, det er trist når folk har sånne problemer, ofte er det vanskelig å gjøre noe med det, iallefall umiddelbart, og det er ganske grusomt at folk mobbes for noe sånt.

5524494[/snapback]

 

Jeg er undervektig :ohno: Ser nesten sykelig tynn ut, men er langt fra et skrekkeksepmel. Får en del kommentarer i gymmen osv. Folk tror det er så inmari lett å legge på seg, men jeg spiser kjempemasse (sunt, dog) men går faktisk nedover i vekt, om man regner i BMI. Hadde BMI på 25 før i tida. Nå ligger jeg på 18.

 

Blir ganske lei meg når jeg hører "Du burde legge på deg litt, ass. Faen, man kan se ribbeina dine såååå tydelig, ass, faen." :cry:

5524573[/snapback]

 

Veldig trist å høre. Jeg hater sånne kommentarer. Det er så ekkelt å høre, man har bare lyst å løpe bort, ikke sant? Synes folk burde tenke seg om før de kommer med sånne utsagn. :/ Lett å si, vanskeligere å gjøre: Ignorer det.

Lenke til kommentar
Veldig trist å høre. Jeg hater sånne kommentarer. Det er så ekkelt å høre, man har bare lyst å løpe bort, ikke sant? Synes folk burde tenke seg om før de kommer med sånne utsagn. :/ Lett å si, vanskeligere å gjøre: Ignorer det.

5524591[/snapback]

 

Jeg klarer å ignorere når drittsekkene sier det, for de sier et for å være slemme, men når bestevennen min kom og sa i en veldig uhyggelig tone at jeg var "jævlig tynn og burde legge på meg en god del", fikk jeg mest lyst til å dø der og da. Det var tungt.

 

@JoachimR: Hva mener du?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...