Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Wee, ferdig med middagen nå.

Jeg har lekser, men WoW ligger bare der og venter på meg..

 

Valget kval. hva skal jeg velge? :p

5523781[/snapback]

 

[Fornuftig]Lekser først, så WoW. [/Fornuftig]

5523800[/snapback]

 

La oss kutte litt i problemet. ''Wow ligger der'' .

 

You know what to do :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er du glad for da?

Møtte typen tilfeldig på t-banen, han var egentlig sur på meg men når han så meg så klarte han ikke å holde fingrene sine unna meg så nå er vi venner igjen :love: Dessuten var det en mann som stoppet meg og venninnen min og sa: "Så vakre dere er" også gikk han videre :D I tillegg har jeg kjøpt klær og ny mobil ... aldri mer Netcom!

 

Egentlig kan man vel stille seg selv spørsmålet ... hva er det som IKKE er bra med denne dagen her?

Lenke til kommentar

Det at man knekker i fingra ( et eksempel, ikke sikker på hvordan det er med nakken ) har med å gjøre at det er lite leddvæske der, og man tar på en måte fingra ut av ledd i et lite sekund.

Det er ikke bra å gjøre, og kan medføre ledgikt om fortsettes til eldre dager. Sånn jeg har forstått det ihvertfall.

 

edit: leif ting.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg.

Om noen ville informert meg om hva blandt annet JoachimR diskuterer, så ville det vært fint.

Orker ikke lese lengre bak i posten. For alt jeg veit kan det være 20 sider lengre bak.

5523957[/snapback]

Les fra omtrent i fjor på denne tiden og fremover, så får du sikkert et inntrykk. :p

Lenke til kommentar
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg.

Om noen ville informert meg om hva blandt annet JoachimR diskuterer, så ville det vært fint.

Orker ikke lese lengre bak i posten. For alt jeg veit kan det være 20 sider lengre bak.

5523957[/snapback]

Les fra omtrent i fjor på denne tiden og fremover, så får du sikkert et inntrykk. :p

5524010[/snapback]

 

Kan leite fram fra So1 ellerno :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...