Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud det tar lang tid å kode om 13 avifiler til et dvd-kompaktibelt format.

Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde Intel. :ermm:

 

Edit: Zappza, avataren din er 48,3 KB for stor.

5519809[/snapback]

Spiller størrelsen også en rolle nå :hrm: Trodde det bare var 6kb hvis man lasta opp fra egen pc jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor vi får lekser i hælja. Jeg er da enten på lan, eller så har jeg lan.. Nytter ikke å få meg til å gjøre lekser på fridager. Får nå være grenser-

5519950[/snapback]

Fredag er ikke helg, så da kan du gjøre lekser. Du kan også gjøre dem på torsdag om du ikke får leksene på fredag.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor vi får lekser i hælja. Jeg er da enten på lan, eller så har jeg lan.. Nytter ikke å få meg til å gjøre lekser på fridager. Får nå være grenser-

5519950[/snapback]

Vel det er vel bare en ting å si...

5520011[/snapback]

Det er nok en dårlig ide. Så snart man kommer på universitet blir man nødt til å gjøre "lekser" for å henge med. Jeg merket selv hvor vanskelig det var etter 3 år med tilnærmet null lekser på videregående.

Lenke til kommentar
Herregud det tar lang tid å kode om 13 avifiler til et dvd-kompaktibelt format.

Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde Intel. :ermm:

 

Edit: Zappza, avataren din er 48,3 KB for stor.

5519809[/snapback]

Spiller størrelsen også en rolle nå :hrm: Trodde det bare var 6kb hvis man lasta opp fra egen pc jeg :hmm:

5519935[/snapback]

Hey Zappza, her er en 5 sekunders versjon:

 

test5st.gif

 

Jeg kan fjerne de resterende hvite kantene osv i morgen, hvis du skulle ønske det.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor vi får lekser i hælja. Jeg er da enten på lan, eller så har jeg lan.. Nytter ikke å få meg til å gjøre lekser på fridager. Får nå være grenser-

5519950[/snapback]

Fredag er ikke helg, så da kan du gjøre lekser. Du kan også gjøre dem på torsdag om du ikke får leksene på fredag.

5519984[/snapback]

 

Når jeg er innafor døra hjemme på en fredag, så er det offisielt helg!

Sånn er det med den saken :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...