phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Sorry, kan ikke lese. Det står ikke i denne kategorien. kom og sitte på fanget til onkel så skal jeg lese høyt for deg..! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hehe ei som trodde han karen i avataren min var meg Silent Bob? Driver å rydder leiligheten til dama kommer, nesten så jeg vurderer å slå opp bare pga det, så da forstår dere sikkert hvordan det ser ut her. (Vurderer selvsagt ikke og slå opp, men det ser faktisk jævlig ut her) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hehe ei som trodde han karen i avataren min var meg Silent Bob? Jepp, fra filmen over alle filmer. Clerks. Makan til genial film. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) n4js tr4ktorz!!1!!1 burde man ikke få advarsel for slikt? Edit: quote edit. Endret 10. juni 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) MrLeftfield: Du er IKT-driftsoperatørlærling, ikke sant? Jeg kjenner en som også er det, er inne i sin siste måned eller noe nå. I dag klagde han så voldsomt til meg fordi han måtte "kartlegge en 48-ports switch og 70 kabler" fordi han hadde rotet vekk et skjema. Er det mye jobb? Hvor mye jobb? Har sittet og lurt på det.. Edit: Smaili Endret 10. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 På hva/hvor skal du inn, Natrium? Elektro, håper jeg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 MrLeftfield: Du er IKT-driftsoperatørlærling, ikke sant?Jeg kjenner en som også er det, er inne i sin siste måned eller noe nå. I dag klagde han så voldsomt til meg fordi han måtte "kartlegge en 48-ports switch og 70 kabler" fordi han hadde rotet vekk et skjema. Er det mye jobb? Hvor mye jobb? Har sittet og lurt på det.. Edit: Smaili Den er kjip hvis det er en bygning som han har satt nettverk i Fuck ze dubblepost. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) MrLeftfield: Du er IKT-driftsoperatørlærling, ikke sant?Jeg kjenner en som også er det, er inne i sin siste måned eller noe nå. I dag klagde han så voldsomt til meg fordi han måtte "kartlegge en 48-ports switch og 70 kabler" fordi han hadde rotet vekk et skjema. Er det mye jobb? Hvor mye jobb? Har sittet og lurt på det.. Edit: Smaili Vel, det er ikke så dårlig egentlig. Eneste jeg skulle gjøre var å sette opp: brannmur, Win2003 Server (AD,DHCP,DNS, Ghost, RIS og fikse backup), og webserver (Apache, PHP, MySQL, PHP Nuke). Den eneste drittjobben er å skrive installasjonsveiledninger og driftshåndbøker. Men for å si det sånn, jeg har vært borti ett par tilfeller på jobben hvor jeg måtte kartlegge 48porters switch Det å kartlegge switcher og trekke nye kabler er noe dritt. Men det å kartlegge er utrolig praktisk og nyttig, så det lønner seg. Trekke kabler.....hmmmm, hva har vi Bravida for? Edit: var litt for rask på avtrekkern. Leif. Endret 10. juni 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 phax! Du reddet dagen min med Royale-temaet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 phax! Du reddet dagen min med Royale-temaet. I'm a freakin' hero! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Forbanna! Ingen vinduer kommer ned på oppgavenlinjen når jeg legge det ned! det bare forsvinner!!! *være forbanna* Ja, det er stress å bruke alt+tab Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tøbbi eier meg på CS... Orker ikke å drite meg ut lenger for hele bf.no-gjengen, så jeg går og legger meg. Sov godt alle sammen. PS: Du reddet min dag også, phax. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 PS: Du reddet min dag også, phax. hell yeah! skal ingen av jentene jeg har "reddet dagen til" komme og takke meg eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Tusen takk phax! Hei Tone Lise! Hyggelig å se deg, lenge siden jeg har snakket noe med deg. ...Men, nå må jeg legge meg. Endret 10. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 *daske cheezkake på ballene* Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 da fyker jeg ut på staden! heeeeps! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 *daske cheezkake på ballene* Jeg trapper ned! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tusen takk phax! Hei Tone Lise! Hyggelig å se deg, lenge siden jeg har snakket noe med deg. ...Men, nå må jeg legge meg. Det er jo bare å si hei på MSN/SMS? Nattinatt. Men seriøst, det reddet virklig dagen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) "Jay and Silent Bob Strikes Back" eller noe sånt? @ Ø.B Endret 10. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg